08 december 2009

Suzy siger: Send mere tid, sol, penge og en større skjoldbruskkirtel

Hep!

Nåhmen siden jeg ikke skrev sidst, så har jeg arbejdet lidt *et sus af overraskelse går igennem forsamlingen* Jaja, jeg ved godt at det er nyt, meeeen.. jeg er jo meget glad for at få noget fra hånden.

Top 5 over aktiviteter for tiden:

1) overvejer ferie på Barbados (WHAT!? Det kunne være så fedt at jeg slet ikke tør bestille rejsen? Er I KLAR over hvor lillebitte en ø det er? og HVOR afsides den ligger? Okay de har wifi.) Nåmen det var noget vi drømte om dengang vi var studerende. Til Barbados, baby, dét var noget vi skulle når vi blev styrtende rige og voksne engang. HAHA. As if. Men nu - hvis vi lænser alle konti. Så kan vi tage af sted. (Chok på chok over at opdage at man godt kan være voksen uden at være styrtende rig).

2) Arbejde. Jeg er producer på en opgave, det lyder federe end det er. Nej, det er løgn, det er møgfedt. Når man er producer, så har man det fulde ansvar. Til gengæld, så har man også et helt vognlæs af mennesker til at gøre, hvad man beder om - det er lige mig. Jeg har en fotograf, en lysmester, en lydmand, en assistent, en rekvisitør, en produktionsleder og snart også et hjerteanfald. Hvis det går godt, kommer I til at høre om det. Jeg er også stadig det andet, som jeg plejer at være. Og projektleder. Men kun engang imellem. Pyha.

3) COP15 i baghaven. Seriøst. Min metrostation er omdannet til et gøglercirkus. Eller nej, det lyder negativt; det jeg mener er: New York. Der står folk og sælger ting der damper, musik, politissemænd, mennesker der snakke allemulige sprog, et leben uden lige. Men hvorfor er det 3'eren det er jo ikke noget jeg går rundt og gør. Det ved jeg ikke.

4) Motion. WHAT!? Her sidder de faste (i kødet) læsere bare halvvejs nede af stolen. Hvad snaarrker hun om!? Miss Anti-Fitness 1992-2008? Med sved på? Yesyes. Efter at diætisten gav op, overvejede jeg situationen. Så tænkte jeg: Jeg kan sguda altid blive den mest fitte fede kælling i verden. Så... det er dét jeg er ude i nu. 2-3 gange om ugen, cross-trainer, 30 minutter for fuld damp og så lige 20 minutters hiv i diverse maskiner bagefter.
Jeg havde ellers fået en gymnastiktaske (som jeg stædigt kalder den), en mulepose (!) som de stak os efter en konference. Men den glemte jeg hos Lotte i lørdags, efter at den havde ageret sprut-lager. Så. Helt godt går det ikke, men jeg er ved at være der. Jeg "vasker træningstøj" og alt muligt. *puster på negle og ser vigtig ud*. Og nu har jeg 35 kg på arm-maskinen *gisp*. Ta' den.

5) Ser fjernsyn. Vi - mig og El Culo de Sucro - er blevet besatte af Doctor House. Det passer lige med, at han kan pauses kl. 18.10 på min nye überfede HD-sat-modtager-med-indbygget-harddiscoptager og så er der mad 18.30-ish. Med House. Så kan man spole henover alle lortereklamerne på Kanal 5. Jeg ved det er skod, men hvilken ypperlig måde at komme igennem vinteren på.

Og så er det jo snart jul. Jeg orker det ikke rigtigt.
Opdateret: Eller gør jeg? JO jeg gør sgu så! Det må godt blive jul. Jeg skal jo bare være til stede :) det kan jeg godt.


Suzy Q
- med 15 ledige minutter

10 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

... nu med muller!!!

;D

Anonym sagde ...

Og forhåbentlig så mange muller, at de kan skrive nogle flere indlæg - de har været savnet!!! :-)

Jennie sagde ...

Heheee, lyder fit med cross-training. Vil jeg gerne give mig i kast med en skøn skøn dag. Foreløbigt skal jeg lige have nosset mig tilbage til mine Nia-timer, efter endt eksamener, lortejul, sygdom og alt muligt andet gejl.

Jeg kan sige med sikkerhed, at jeg orker julen cirka lige så meget som den der Quiverfull familie i Arkansas der lige har fået deres 18. barn....Manden og jeg havde den store "skal vi have juletræ"'s snak i morges. Jeg har bare ikke lyst til at betale en mand for at se et flot træ dø lige så sagte midt på stuegulvet.

Jeg klapper i nu. Kan man mon mærke, at jeg har siddet for længe på studiekontore, mutters alene??

Anne/Undreland sagde ...

Hvor er det dejligt at du er tilbage
...bliv nu ikke så længe væk igen!

Lotte sagde ...

Nåeh, det var DIN mulepose. Hvis du ellers kan finde ud af holde snitterne fra min Greg, får du den igen d. 22, ok? Eller savner du den så meget, at den skal i en prøvekuvert og med @lortepostdanmark?

Torben BoP sagde ...

Fuk, sikke en dag!.
-jobbet fungerede, jeg var go.
-har fået gratis aftensmad
-købt den sidste julegave
ogogog
Suzy har endelig opdateret sin blog med spændende nyt.

Hvis jeg er heldig får jeg osse sex i aften (det er jo onsdag)..

Suzy Q sagde ...

Pedrsn: Nemlig.

Anonym: Nu må vi se. Synes det kniber med tiden og ikke mindst: originaliteten. Men jeg prøver.

Anne: Tak :))

Lotte: Ja, der står "new media days" på den - clue? jeg laver ikke business med lortepostdanmark, så det blir d. 22. dec ;)

torben BoP: Okay. Jeg har ALDRIG været i så fint selskab før!!!

Carina sagde ...

Størrer skjoldbruskirtel? Ønsker du struma?

Suzy Q sagde ...

Jeg er bare sur fordi jeg lever af 1300 kcal om dagen og træner 3 gange om ugen. Og jeg taber mig. ikke.

Uden Relevans sagde ...

orv du får lige et klik! :)