27 december 2009

Suzy siger: El julos

Jeg havde jo fødselsdag d. 22. dec. men dagen inden var Sukkermåsen begyndt at ørle og på selve natten til dagen var det min tur - så alt var aflyst pga roskildesyge. Som om man ikke var deprimeret nok i forvejen over at ræse direkte mod klimakteriet med 150 km/t - så skulle man også ligge og brække sig - måske var det i virkeligheden et meget godt udtryk for mine følelser.

Anyways, bad gæsterne om at holde sig væk og stegte i feber hele dagen til 3. sæson af The Tudors.

Juleaften hos svigermekanikken med mange syge; hjem igen. At tage på arbejde 1. juledag var faktisk superfedt. Det er lidt ligesom den dér leverpostejsmad efter for meget lagkage.

2. juledag hos mine forældre. Fik dikket min nevø 3.0 og fik denne her fødselsdagsgave af krea-søster - en lille fest clutch:


Uhhhhhhh! Hvis nogen af jer vil købe en af hende, så tror jeg bare at I skal sige til.

Nu venter der så et par arbejdsdage og så en nytårsaften på stand-by-vagt. Arbejder henover jul og nytår fordi der venter noget om hjørnet.

Hvad gav mig og Sukkertrutten så hinanden i julegave, spørger I?
Åhr vi smed såmænd blot hele opsparingen og lidt til efter en lille flyvetur til Hotel Accra.

Så fra den 18. januar hedder adressen Barbados.

Suzy Q
- og jeg hedder Pina Colada til efternavn

4 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

din kære schwester er sgu'ås så friggin' krea!!!

husker med ærefrygt tilbage på de der fantastiske glimmer'underdrenge!?

Audio Video Disco sagde ...

Det der hotel Ankara ser bare mega naaaahs ud!! Jeg overvejer også et smut til Sunny Beach faktisk.

Suzy Q sagde ...

Pedrsn: Yes hun ER så - og godt husket!

AVD: God tur :)

lauriestrode sagde ...

Mwuahahahahhahahahaha, du kan ikke gemme dig fra mig - NOGEN STEDER....I am the all seeing EYE!!!!!!

Hej Føs'da'tvilling ;)