06 august 2009

Suzy siger: Jeg ser lyserøde elefanter på horisonten

Så var der mail i indbakken:

Afsender: Blue Elephant

Jeg laver den dér: "Que?" som Manuel fra Fawlty Towers.
Men det kan jo være at læse den hjælper, kviksak:

"Sukkermåsen har bestilt Middag på
Blue Elephant , Restaurant den 6 august 2009 - kl. 19:00.

Sukkermåsen siger:
Jeg glæder mig til en aften sammen med dig :-)

På snarligt gensyn Blue Elephant og god appetit!


Restaurant Blue Elephant


Suzy Q
- 15 år siden han forsøgte at gøre mig til en respektabel kvinde. Stadig ingen resultater.

3 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

<3


;D

Anna sagde ...

et heldigt svin, indeed!

Suzy Q sagde ...

Pedrsn: Det er ren isvaffel!

Anna: yes :)

Og så skulle jeg hilse og sige, at de altså godt kan finde ud af at lave thai-mad på Blue Elephant.