01 august 2009

Suzy siger: Find én fejl

Så sidder jeg på mit [spærrer øjne op og ser meeedet vigtigt ud]
k o n t o r og skal skrive noget meeeedet vigtigt.

(Det er et sygt tilfælde at skærmen viser et billede af Facebook - det har intet med virkeligheden at gøre. Okay måske lidt. Men det var mest fordi det jeg skulle skrive, var så vigtigt, at jeg var nødt til - tvunget til - at overspringshandle.)

Så hører jeg en snurrende maskinlyd og så...


.. er der åbenbart en mand - ja, min egen - bindegale, I might add - der har valgt,
at ugens skægtrimning skal foregå i haven - med mit vindue som spejl!

Ikke særligt distraherende at der står en snehvid awekat og skærer ansigter ad sig selv 0,8 meter fra mit tastatur.


Suzy Q
- hvis jeg aldrig får skrevet noget vigtigt, så er det hans skyld. Tror næppe at Blixen og Andersen arbejdede under slige forhold.

7 kommentarer:

Audio Video Disco sagde ...

Hahahahaaaa.... Det fik mig fandme til at grine det der.

julie_a sagde ...

Hahahaha! Fede briller - hvor har han købt dem?

Anna sagde ...

hahaha... jeg måtte også grine højt dér. :D

Anetq sagde ...

Er sikker på det var meeeeget nemmere at skrive med syfilis eller fortrængt homosexualitet.

Cosmocph sagde ...

Sålænge han ikke begynder at intimbarbere sig...

Suzy Q sagde ...

Anetq: Som altid er du irriterende belæst og velformuleret.

cosmocph: Det er nogle fæle billeder, du dér maler. Og det blir ikke bedre af, at det blot var en studsning.

M sagde ...

Hahaha, det er dejligt mærkeligt!!!