05 juni 2009

Suzy siger: Læsehus

Kom så, Lotto, Gud, skæbnen, lønforhøjelsen - WHATEVER!

Jeg har BRUG FOR det her læsehus..


Prøv og se, mand! Det ser jo ud som om det allerede STÅR i min have!

Men det mest freaky er, at vi faktisk har et gammelt skur på grunden, der er totalt ved at brase sammen. Skuret er intet værd mere, men der er fundament, og strøm, og sågar kloak. Det læsehus og mig - det er meant to be.

Her ku jeg sidde og lure ud af vinduet og ligge og lure på en briks.
Og gæster måtte måske gerne låne.

Læs mere HER
Det er Dorte der velforjent får æren.

Suzy Q
- bare Dorte vidste, at jeg ville gøre HVAD som helst, ALT hvis hun hav et hus. Åhhrhrrr come oooooon, Dorte!

6 kommentarer:

Bloggerella sagde ...

Ja, selvfølgeligt skal du ha' et læsehus - men måske kan mindre end Dorthe Mandrup gøre det?

Jeg er ellers overhovedet ikke en have-person, men det bliver man jo nødt til have (ha ha) hvis man vil anlægge læsehus.

carina sagde ...

Jeg så det godt i avisen i weekenden; jeg tænkte også; Årh manner, tænk at kunne forsvinde ud i læsehuset og lade unger være unger og hus, vasketøj og have passe sig selv.
Men mon ikke også manden ville kunne se ideen i det?

Audio Video Disco sagde ...

Er den stol du plejer at læse i gået i stykker?

SHA sagde ...

Ser gåtnok lækkert ud - køb det, køb det. Flere fede her: http://www.bolius.dk/viden-om/arkitektur-og-hustyper/artikel/faa-et-faerdigt-anneks-paa-kun-3-dage/ og her: http://www.solundhuse.dk/Huse.asp.
Legehus på pæle - vil ha'!

Anonym sagde ...

Hva koster det??

Suzy Q sagde ...

Ano: Jeg ved det ikke, desværre. Ville du forære mig et?