14 maj 2009

Suzy siger: Mystik?

Reposting:
Jeg modtog den anden dag denne voicemessage fra min arbejdstelefon til min mail. Jeg går ud fra at det er sådan noget smart arbejdsplads-IP-relateret-noget.

Det lyder som to skud?!?!

skud i voicemessage by Mystik
Fandalism Free MP3 Hosting


Suzy Q
- ELLER også kunne det være to store spånplader der står lænet op ad en væg, og som så vælter - LIGE efter hinanden. Men stadig... hvorfor ringe op for dét?

Forældet Post-script: Nå. Nu har jeg prøvet og prøvet at uploade en mp3-fil, så I kunne høre det. Men det vil. ikke. Nogle ideer?

7 kommentarer:

Audio Video Disco sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
Audio Video Disco sagde ...

http://www.filefreak.com/pupload/

Audio Video Disco sagde ...
Denne kommentar er fjernet af forfatteren.
pedrsn sagde ...

wtf, actionpacked!!! VIL HØRE!!

Søster Æblekind sagde ...

..Og der var selvfølgelig intet nr eller navn eller noget?? *Gys*

Anne/Undreland sagde ...

Jeg holder på at det er en forkølet elefant. Har engang redet på én i Thailand. Den nøs lige præcis sådan. Kan en elefant eventuelt have haft adgang til din arbejdstelefon?

carina sagde ...

Måske er det sådan en hæfteklammemaskine som automatisk smækker klammen i?