23 maj 2009

Suzy siger: I grunden er alt kaos

- og det' okay.

Kan I huske at jeg sagde, at der var håndværkere på spil?

Vi skal ha ny belægning. Nej ikke på tænderne, ejheller på tungen. Men foran huset. Der voksede næsten mere græs mellem de gamle fliser, end der gjorde i - lad os bare kalde den - "mosplænen".




Synes i øvrigt at gravemaskinerne kom lige lovligt tæt på min køkkenhave.
(Det er den sidste rest af gammel facade, der er tilbage.
Lige dér, hvor det nye køkkenvindue sidder. Bag hvilket jeg sidder og skriver lige nu.
Vildt, ikk)

Bemærk den sidste ulækre rest af æggesnaps-gul,
som de tidligere !"#€%&/ ejere havde malet huset i.

Hvor der før var brændeskur og skvalderkål, er der nu gjort kål.
Der skal være skur igen. Bare slankere, så man bedre kan komme forbi.


Og gæt hvem på vejen, der har en stor bunke stabilgrus liggende ude på vejen.
Jeg tror, at de nidkære ældre mennesker i grundejerforeningen må være ved at få et hjertestop over vores utérlige omgang med eget fortov.


Men jeg er bare ligeglad, for min bedste ven er på besøg i DK og vi var ude at spise i går aftes og i morgen formiddag skal vi brunche. Og snakke noget mere.

Suzy Q
- en ting ad gangen

3 kommentarer:

SHA sagde ...

Hils Jacob :-)

Uden Relevans sagde ...

Fremad det går!

The artist formerly known as paven sagde ...

Ihh Suzy, du blipper også! Jeg har straks tilføjet dig som favourite dj :-)