01 april 2009

Suzy siger: Narkolepsi

Hver dag tænker jeg "i dag skal der blogges". Og når jeg så kommer hjem fra arbejde, så er. jeg. så. træt.

Jeg er træt når jeg vågner om morgenen og jeg er træt om aftenen. Man burde sikkert være vildt speedet af, at lyset er kommet tilbage og alt dét... men jeg er så træt. Og Sukkermåsen er træt.

Så, et eller andet sted derude, der snubler jeg søvnigt rundt.

Jeg ønsker mig overskud til alle de ting der skal gøres. Initiativer der skal tages, venner der skal ses, liv der skal leves, beslutninger der skal tages. Alt det.

Suzy Q
- men jeg er så træt.

Update: Og så er jeg hoppet på TYVE x aprilsnar i dag. Jeez. Omgivet af spøgefugle, er man. Vi er nogle, der glæder os meget til d. 2. april.

UPDATE 2: Nåhhhhr NU forstår jeg det: Jeg skulle have influenza. Det har jeg så nu. Ærgerligt, men dog opklarende.

6 kommentarer:

Kagekonen sagde ...

Har du prøvet med kaffe??? eller cola... eller hvad med noget så vildt som regelmæssige måltider, søvn og motion???

Audio Video Disco sagde ...

Tag coke.

Suzy Q sagde ...

Kagekonen: Yesyes, for første gang i mit voksne liv gør jeg nok det hele: sund, regelmæssig mad, der nøje afvejes, motion *ydrk* og i seng til tiden. Jeg har for meget arbejde.

AVD: Har du tænkt på at læse til læge? du gir så gode råd :)

Audio Video Disco sagde ...

Jeg har overvejet. Mest for min egen erhvervelses skyld.

Uden Relevans sagde ...

ja vi hader første april

Linda sagde ...

Jeg ved lige præcis hvordan du har det - bare minus influenza. Jeg er så træt, at jeg har skriveblokering. Hvad fanden sker der med det?? Skulle sommertiden ikke komme os til undsætning?