17 marts 2009

Suzy siger: Sort uheld

Så har jeg lissom vedstået mig min kreazive [sic] side og købt en kulørt klud - en såkaldt nymodens tunika. Bare for at chokere mine omgivelse ved at møde op i noget andet, end de sorte gevandter jeg plejer at kaste på kroppen om morgenen.

På arbejdet udbryder chefen: "Åhr hvad? Du har fået nyt tøj?"

Så blir jeg akut forlegen og laver sådan en "what? this-old-thing?"-gestus og fremstammer noget i retningen af "ahhrr.. mere eller mindre... du ved.. det er vist... noget tid siden.."

Bare ærgerligt at jeg havde et prisskilt på størrelse med en Charles Dickens paperback hængende ned ad nakken i en laaaaang snor. Opdagede jeg om aftenen. *DOH*

Så skrev jeg i går en sms ude fra arbejdet og hjem til Sukkermåsen: "Hej Musling. Det bli'r ikke sent i dag. Kys fra Suzy".

Bare ærgerligt at jeg sendte den til min nye praktikant. Der fra nu af hedder Musling.

Suzy Q
- for min mands rigtige kælenavn er selvfølgelig KING!

8 kommentarer:

Regitze sagde ...

den der Verden havde været så meget kedeligere uden dig.

Det Forkromede Overblik sagde ...

Fabelagtigt...

MasSøren sagde ...

hsr prøvet det med prismærket...men som selv-usikker-teenager...IKKE SJOVT!

Audio Video Disco sagde ...

:-D

Uden Relevans sagde ...

ahahaha

pedrsn sagde ...

paas nu på mæ de der kulørte klude!!! Man kan skudda blive helt hooked på dem! Altså farverne, ik? . . Måske ikke selve kluden . . Ai, eller noget :D

nemlig, KING!!

Anonym sagde ...

For dårligt at nogen af dine kolleger ikke lige diskret påpegede prisskiltet. Når jeg laver den der, så får jeg det venligt at vide af vildtfremmede mennesker i svømmehallen - "Så det ikke bli'r pinligt, hvis jeg nu skulle noget vigtigt bagefter".

Anna sagde ...

ushhh...