05 marts 2009

Suzy siger: Nye damer

Der er kommet nye damer i min liste med anbefalinger ude og nede til højre.

Undreland, Snakker med mig selv, Visitsen og Madame's Huskeblog.

Vidt - VIDT - forskellige typer - alle ærefrygtindgydende velskrivende.
Der uddeles analyser, humor, eftertænksomhed, aktuelle kommentarer, øjebliksbilleder, penselstrøg og piskesmæld.

Jeg dukker op på omtrent hele min link-liste hver dag og lapper skriblerierne i mig som en tørstig labrador og så har jeg fået cellerne stimuleret og ladet op til resten af døgnet.

Den anden dag spurgte min veninde (siden gymnasiet) mig, om hvad det der blogging var for noget og hvad jeg fik ud af det.

[indsæt ufattelig lang tænkepause - ikke forårsaget af, at man skal lede efter noget; men nærmere fordi, der er så meget, at uanset hvilke ord man sætter på, så vil det stadig lyde uforståeligt i en ikke-indviets øren. Plus - og gad vide om det er en bloggerskade ? - så tager det tid at formulere den helt rigtige sætning]

Hvad skal man snart svare.
Efter så mange år på bloggen er det jo blevet en del af eens liv.
Jeg henter information og faglighed. Jeg oplever inspiration og uredelighed. Jeg ser på kunst og brølende mild menneskelighed.

Jeg endte med at svare "det er en svær vane at få og den er lisså svær at komme af med igen".
Det var selvfølgelig noget jeg havde læst et sted, gæt selv hvor.

OG hvis jeg så lige endnu engang må fremhæve Blogsbjerg, der ganske enkelt har en skriveevne der gør, at jeg ind imellem glemmer at trække vejret. Hele tiden tre skridt foran og kun med det spidseste viid i verden. God værkstedshumor *undskyld* - altid med på en selv-griner.

Suzy Q
- jeg blev åbenbart ligepludselig helt sendigimental.

6 kommentarer:

pedrsn sagde ...

man kan jo aldrig forklare det ordentligt over for en af de dersens . . u/inviede!!


A/"Ja altså, det sårdanne en blog ik, hvor jeg bare skriver ting ned - og så kan andre læse og kommentere, hvis de vil - og sårn!" . .

B/"okayyy, sært alligevel, hva?"

A/". . . . total sært!"


KH U:Redelig (U said it)!! ;0)

. . men HVOR er alle de NYE mænd!?

=)

Suzy Q sagde ...

UimodSTÅelig uredelighed!

Tris sagde ...

"ærefrygtindgydende velskrivende"

Hårh.

Tak Suzy og i lige måde. :)

Linda sagde ...

Credit er altid fantastisk at få, når den kommer fra folk, man har kæmpe respekt for, og som man selv elsker at læse. Tusind tak!

Suzy Q sagde ...

Tris og Linda: Selv tak :))

Anne/Undreland sagde ...

Og jeg siger som Linda!

Er glad og beæret.
Og forbavset. Lidt.
For først nu gik det op for mig, at du heller ikke stod på min rulle. Det mente jeg jo ellers bestemt at du gjorde, for jeg læser også med her. Med stor glæde.
Tak :)