10 februar 2009

Suzy siger: Jeg sprinter

Bare rolig - det er ikke motion jeg taler om. Jeg er ikke gået fra powerwalk til sprint på 3 dage. Det ville ellers være typisk mig, men jeg er jo out-of-character for tiden, såeh...

Nej, det er arbejde.

Jeg har sagt ja til en opgave, samtidig med at jeg er på .. arbejde. Jeg er faktisk to steder på een gang lige nu *indsæt ekko* (..to steder på een gang lige nu).

Og netop som jeg gør dét, hopper jeg ind på Seth's blog og læser om sprint.

En af hans pointer er, at man kun skal sprinte engang imellem. Det skal jeg lige huske.

Der er benhårdt og hamrende fantastisk. Jeg har interviwet to voldsomt begavede mennesker og har en blændende makker på opgaven, som kan alt dét, jeg ikke begriber. Så jeg har ro til at gøre min ting, og han har ro til at gøre sin. Bliss.

Suzy Q
- kaffe, aspirin og vand (og proteinshake og tun, natürlich)

4 kommentarer:

Pedrsn sagde ...

Hør nu her, ædedolk - drik den protein klamheds ting og spis dén banan, så du fit 4 fight - men laaa nu vær å brænd ud, din freakin arbejds-lider basse! :0)

Uden Relevans sagde ...

det damen siger ellers slår det klik for dig.

Anna sagde ...

*fløjtelyd*

Suzy Q sagde ...

Crash and burn.. vågnede med hovedpine to dage i træk :S

men.. det var det værd.. -ish..