08 februar 2009

Suzy siger: Den menneskelige foodprocessor

Ja jeg har næsten ikke tid til at skrive for al den mad jeg skal æde hele tiden!

Jeg føler mig som sådan en kværn, som der bare hældes knækbrød, grøntsager og yoghurt i konstant. Se mig gabe som en flodhest og modtage en lind strøm af ernæringskorrekte produkter og hør for dit indre øre lyden af maskineriet der går igang *KVÆRNE*

Her til sommer skal jeg vel igang med bestselleren

"Tab 2,2 kg på bare 120 dage med Suzy Q" eller "hvordan du knokler som et bæst, med kun ganske ubetydelige resultater - story of my life - could be yours!".

Glæd dig.

I morgen skal jeg på arbejde fra 11 til 23, så i dag skal jeg planlægge morgendagens indtag. Jeg har det som om jeg smører madpakker til en familie på fire, når jeg fylder køleskabet op med min formiddags-snack, frokosten, eftermiddags-snacken, aftensmaden og aften-snacken i hensigtsmæssige små madposer, altimens min hjerne brænder sammen over den store matematikprøve det er, at overskue det antal gram jeg må få af dit og dat til dette og hint måltid.

Jeg har sagt ja til en helt sindssyg opgave, der helst skulle laves i går. Mega-bossen skal bruge en række præsentationsvideoer om vores produkter til at vise for bestyrelsen på torsdag og jeg har sagt ja til at tilrettelægge, manus-forfatte og medproducere en lille film for ét af disse produkter. Ved jeg noget specielt om det? Næh. Men opildnet af tro-på-dig-selv-bøger kaster jeg mig ud i det, tror på mig selv, satser, [indsæt selv tidssvarende buzzwords for risikovillighed].

Optagelser/interview i morgen!? I MORGEN!? Og fotograf/anden producer er på ski denne weekend og ved intet om, at det går løs 10 minutter efter at han er mødt mandag morgen. Urgh. Jeg har en følelse af Landing På Røv & Albuer coming riiiight up. Og hvad så? Så må jeg sgu motionere mig ud af det - happy-endorfiner, kom som en tsunami i mit blod og bedøv mig.

Suzy Q
- med 10 kilometers ultraslankende gåture under fodsålerne. Nul endorfiner. Men de lovede!?

5 kommentarer:

Pedrsn sagde ...

HVA! ska du måle hva du æder? Hold nu op. . . Sådan noget dér. . Jeg blir så træt bare ved tanken! Sa' hun, og smed demonstrativ mere slik i kæften!!

. . Og de der Endorfiner!? De ska sku nok komme, især når vi skrider ned og kævler en bajer - på en af dine traveture!!

Anna sagde ...

Du får jo ikke endorphiner før du er lidt mere i form, så det er surt slid i starten :)

/duk

Torben BoP sagde ...

Endorfiner, er det ikke dem der er i chokolade???

Suzy Q sagde ...

Pedrsn: ha!

Anna: Jeg får dem kun, når jeg ligger på sofaen :)))

BoP: De burde ha dem i ren form på dåse i Irma. "Happiness for Lazy Bastards".

Uden Relevans sagde ...

Endor Finer spillede venstre back for Dynamo Minsk i årene 1963 til 74. :)