04 januar 2009

Suzy siger: Suck on THIS

Længe troede jeg, at jeg var blevet tosset.

Holdt hånden op til den nye emhætte og sagde "den suger da ikke særligt meget?"

Nå. Men ingen af os her i huset har før haft en emhætte, så hvad ved vi.

Indtil i dag, hvor jeg stegte bøffer og røgen bare stod ud. Altså - op under emhætten - og væk igen. Og ud til alle sider.

Hvad sker der mand. Så pillede jeg de dersens filtre af og gloede derop. Og stak hånden op.

Min emhætte puster i stedet for at suge.

Den er kun mig. Kun. Mig. Det sker for.

Suzy Q
- nu med helt ny strategi: sætter lortet til at puste og så åbner jeg køkkenvinduet.
Emhætte på Amagerkansk.

PS: Nogen der ved noget om emhætter? Nogen der kender nogen? Hvad gør vi nu? Vi er to idioter der ikke kan stikke en ledning i et rør uden at ødelægge noget helt tredje. Er det en elektriker man ringer til?

7 kommentarer:

Anonym sagde ...

Kig i instruktionsbogen!

Det er da en pænt sej emhætte der kan fungere som friskluftforsyning også. Røvsmart lige så snart du har fundet vend-luften-knappen.

Annika

Pedrsn™ sagde ...

hæhææ . jeg æælsker bare den her køkken blog!!

:0)

må suget været med Jer!!

Suzy Q sagde ...

Vi HAR kigget i instruktionsbogen! Den siger at alt er som det skal være (eller .. det kan vi jo ikke se)..

jeg får megalange kugler.

Banjoko sagde ...

Det er helt sikkert en elektriker du skal have fat i. Mener at det er noget med nogle ledninger der skal byttes om på!.
Held og lykke med det ;o)

Det Forkromede Overblik sagde ...

Hej Suzy

Det er simpelthen fantastisk at læse om dit køkken. Vi er nu på hus nummer 2 og mens vi venter på at sælge 1'eren, går vi og drømmer om vores nye køkken... Vi lavede masser af fejl på det første, og forsøger at eliminere dem ved det næste. Dit køkken er nærmest blevet vores in-between-kitchens :-)
Hold endelig intet tilbage, alt vi kan lære af skal med!

DFO

Anetq sagde ...

Aner intet om emhætters indretning, har aldrig ejet én, men jeg ved af uvisse grunde, hvordan man tester dem: Man holder et stykke papir hen under, så sku det gerne blive suget fast under hjælmen... (ikke pustet ned i bøffen)

Audio Video Disco sagde ...

Altså en elektriker vil nok kunne løse det, men det er ikke noget med nogen ledninger... det element der suger, er magen til det der puster. Det er et spørgsmål om at den vender forkert. Lissom at man kan sætte en støvsuger til at puste, hvis man f.eks skal puste en luftmadras op.