31 december 2008

Suzy siger: Godt nytår

Jeg er decideret indadvendt i denne tid.

Men det skal da ikke forhindre mig i at ønske dig et godt nytår.

Jeg spekulerer over, hvordan jeg skal bruge den dyrbare tid i 2009.

Suzy Q
- og jeg gider ikk fest i aften.
Et * CHOK * går gennem den måbende forsamling. Jo, den er god nok.

Sukkermåsen påstår, at det bare er indtil jeg har fået min først GT. Men jeg tror at der skal fem til og det gider jeg faktisk ikke. Men lad os nu se. Champagne har jo ikke bobler i for ingenting.

8 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Rigtig godt nytår - og et fantastisk 2009 til dig og dit nye køkken ;-)

Regitze sagde ...

jeg ønsker dig et lykkeligt nyt år, hvor du kommer til at gå glad rundt og høste som du såede i otte.
kærlige hilsener til jer begge og tak for i år.
skålboble.

Anna sagde ...

godt nytår du. Ingen fest er vel også ok?

Pollyanna sagde ...

Godt nytår og tak for nogle gode grin i det gamle :-)

Sifka sagde ...

Ønsker dig et lykkeligt nytår, og jeg glæder mig til flere grin fremover:)

Pedrsn sagde ...

Godt nytår, Suzy :) . .
Og taktak for opsang, m'kay! :) kram k . . . tju og bang

Uden Relevans sagde ...

Godt nytår der :)

carina sagde ...

Godt nytår!