04 november 2008

Suzy siger: Nu med kontakter

Da det gik op for mig i sidste uge, at skabet var røget - så købte jeg straks en trøstepræmie - en lækker hylde med glasskuffer og kroge og sårn. Det er økonomisk fuldstændigt latterligt af mig - selvfølgelig - for det gamle skab havde jeg jo købt for en slik og det var meningen at vi skulle SPARE lidt, her!

Hvor skal den hænge? No idea.

Men nu er der kommet stikkontakter op - yessir.



Når man har levet uden køkken et stykke tid, bliver civilisationens goder pludselig MEGET mirakuløse: Lys? Blot ved tryk på en knap? Knæfald og ekstase! Opvask? Ved blot at putte ting ind i et skab med vand og sæbe i? Fyrværkeri og jubelscener! Et afløb - lige dér hvor man skal bruge det? Med en kloak for enden, så det hele bare forsvinder og man aldrig skal tænke på det igen? Mirakel!! For fremtiden vil jeg sende et par tanker til himmels når jeg bruger faciliteterne.

Ellers er der ikke sket så meget - alt-mulig-håndværkerne er tilbage i morgen, så i dag SVÆLGER jeg i, at jeg IKKE blev vækket 6.50. Oh happy day.

Suzy Q
- og nu går jeg så ud og vasker op i badekarret og gøre badeværelset rent, fordi det bliver ca 1 mia. gange hurtigere møgbeskidt, når det både er køkken og badeværelse. Ja, der ligger en grydesvamp i shampoo-kurven.

4 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

halleluja!

ultra dynamo sejt med 4 . .FIRE stik i den væg!! Er du svedt Bandit - der skal køre mange apparater samtidigt! I prååmise!

:D

Audio Video Disco sagde ...

Og så har I sikkert gammel strøm, så man ikke kan køre mere end 1 ting ad gangen alligevel?

Sådan er det her... man må vælge om man vil blende eller koge eller stege.

Suzy Q sagde ...

pedrsn: Yes ma'am! hele maskinparken, do.

avd: Ja før. Men af samme grund har vi i nyt køkken fået lavet ny el helt fra bunden - med nye grupper ude i tavlen osv. :)

Uden Relevans sagde ...

Det er altid godt at gå fra rustikt til "det virker!".