08 november 2008

Suzy siger: Næsten-NÆSTEN færdig

Så kom der døre op ud til køkkenet. Og hvad skuer mit øje?
En M-hæd?
Sådan en har jeg aldrig haft før.


.. så går vi ind og kigger til venstre

Nå, der står det nye komfur jo, siger I. Ja det gør. Det var jo dét jeg købte til flaskegas. Der står "til flaskegas" på fakturaen og der står "F-gas" skrevet i hånden udenpå pap-emballagen. Men så kigger håndværkerne én gang på det og siger: Ja det skal jo omstilles til flaskegas.
Jeg HADER snydepelse!!

Og så sætter vi lige blodtrykket ned igen og ta'r et kig til højre
(hvor vi har lagt bordpladerne op bare for sjov. Der er ikke skåret noget endnu.
På højre side af vinklen skal køkkenvasken og vores ornlig sygt store nye vandhane være).


og endnu længere til højre så vi næsten kigger tilbage hvor vi kom fra. Her er pladsen til vores nye køl/frys fra Vestfrost. Vi slæwer det ind lige om lidt. Er I ikk spændte?



Men fortæl mig nu - og tænk ikke for meget over det - bare svar PROMTE:
Hvilken farve er farven på væggen?

Jeg har fået en psykose og ser forkert. Siger folk. Men jeg bliver VED med at se noget.

Sig det så: I DINE øjne, hvad farve er farven på væggen så?


Suzy Q
- be'r BE'R til snart at have køkken igen.

11 kommentarer:

Audio Video Disco sagde ...

Lidt svært at se på de billeder, da farven er vidt forskellige på dem alle sammen... Det ligner en grå, knækket med strandsand, eller noget. Men på køleskabsbilledet uden køleskab ser den lavendel agtig ud.

Uden Relevans sagde ...

Lysgråagtig på det nederste, sådan lidt Scharnhorstagtig (brug wiki).

styx sagde ...

lyslilla

Dana Watsham sagde ...

Blågrå ....

PEDrsn sagde ...

Sådn lidt fesen beige . . . Ahaha . . Men pæænt! . . . Men sidder ås å bæller importeret guldøl et sted i sveri'e - så mit syn er klart sløret . . Aja :)

kyllyan sagde ...

den er lavendel. Dèn farve som min mormor kom ud fra frisoeren med og som hun insisterede paa bare var graa....

Suzy Q sagde ...

Jeg vidste det, mand.

Jeg har fået lilla køkken.

FØJ!

Vi har lige været i Silvan og købe ny maling. Håndværkerne blev ikke glade, men heller ikke TOTALT opgivende. De maler det om.

PYH.

Lizelotte sagde ...

Wooohooo -- det blir da godt - især når I får malet det om!

Regitze sagde ...

stoooop. den er sq da kaki clair no 5!

(eller er vi virkeligt ovre i noget isabellafarvet)?

emhætten bliver din ven.
den giver et skidegodt lys.

Suzy Q sagde ...

regitze: Jeg står allerede under den og misser med øjnene, bare for træningens skyld.

Uden Relevans sagde ...

den er vist lilla... jo.