22 november 2008

Suzy siger: hvornår blir det hverdag?

Åhr hvad, jeg er bare blevet sådan en rigtig køkken-blogger.

Hvornår bliver det egentlig hverdag igen?

Det minder mig om, at min moster og onkel engang sagde: "Nå hvordan går det" og jeg begyndte på en lang smøre om, at der var LIGE vildt travlt i øjeblikket, men SÅ ville der også blive roligt og så ville det være hverdag igen. "Næh" sagde min onkel "så er det bare noget andet I har travlt med".

Det har han haft ret i lige siden. Så var der eksamen, så var der mere eksamen, så var der speciale, så var der tonsvis af arbejde, så var det sommer og der var begravelse og bryllup og så sku man på arbejde igen. Så var der køkken.

Og lige om lidt er det jul. Og jeg har fået nye kunder i min private biks og jeg faktisk lidt overvældet.

Jeg har været ude at købe dansesko. Sorte tango-sko!!

FØJ hvor blir jeg rap til julefrokost i år!

Men jeg gad godt få lidt mere søvn og lidt mindre migræne.

Jeg er forhåbentlig snart normal igen.

Suzy Q
- det ville så være første gang.

5 kommentarer:

Regitze sagde ...

køkken er _også_ hverdag, ing.
og tangosko!
årh. nu ved jeg, hvad jeg ønsker mig til jul. tusind tak og en knytnæve efter migrænen, Suzy Q.
(å gider du så til å dans' en dag).

Lizelotte sagde ...

Tangosko, er det sådan nogen rundsnudede nogen med T-rem? Vi vil se dem påååååå!

Uden Relevans sagde ...

Jeg holder af hverdagen som onkel Danny sagde.

Suzy Q sagde ...

regitze: Butikken hedder Lofina og ligger i Ndr. Frihavnsgade nr 6. De har lutter rare ting.

Lizelotte: JA til runde snuder, men ingen t-rem. Jeg tar billede snart :)

UR: Det gør jeg oss.

Pedrsn™ sagde ...

blah - den dér hverdag er sku da os' bare for trist og kedelig!

;D

men . . den kommer vel krybende over Jer en af dagene, måske her i Januars kolde våde sjaske sjap?