10 november 2008

Suzy siger: Det var bedre

Der er blevet malet om - de er færdige om lidt. Farvel mistænkelige lavendel. Goddag lysegrå blandet af farverne: Hvid og sort. Og ikke noget som helst andet "spændende".

... ca en million gange bedre? Ja, det synes jeg.


Det er indlysende at jeg ikke er håndværkernes yndlingsperson i verdenshistorien, lige nu.
Men det var alle pengene og undskylderne og timerne værd at tage beslutningen om at få malet om. Jeg synes der er meget pænere, og endnu vigtigere: Bedre fremtidssikret mod stil-kvalme.

Suzy Q
- klassisk, klassisk og mere klassisk. Tak.

PS: Så begynder de at sætte skuffer i. Så er den plukliste IKEA har lavet til os totalt forkert. Så nu ta'r vi lige derud igen. Det begynder at trække tænder ud det her.

6 kommentarer:

Anna sagde ...

Men det ser nu fedt ud. Hvad er det for en emhætte I har valgt? Den ser fin ud, og jeg søger selv, jo. :)

Uden Relevans sagde ...

Meget bedre nu!

visitsen sagde ...

... men meget gult, ikk?

Nej, det er nok billedet og min computer...

carina sagde ...

Sjovt nok så var der også fejl i vores plukliste til bryggerset. GRRR

Suzy Q sagde ...

Anna: Det er IKEA DATID. Old-fashioned, you know.

UR: Tsak moffe :)

visitsen: HAHA! Meget morsomt. Det er malertape og lortekamera :D

carina: Ja.. den var helt sort, jeg fatter ikke hvad de har tænkt på. Men okay. Det er billigt.

Pedrsn™ sagde ...

ajaaa ser godt ud!

:0)

wuii