19 oktober 2008

Suzy siger: Slip kæphestene fri

Jeg har elsket dig så længe jeg kan mindes



og sværmet for din blæsers dybe klang


ingen komfur-fetish er så trofast som en kvindes...



..... der elsker een for allerførste gang.

Det her komfur er stort nok til at flytte hjemmefra. Farvel, skat. Ring, hvis du mangler noget.


I stedet har jeg adopteret en lille ny. En mørklødet skønhed.


Suzy Q
- tak for 3 år i soveværelset, udestuen, stuen og værkstedet.


PS: Jeg har også et stort køkken-overskab som har ventet i udestuen i hvad...? 2 år.?.. og som der nu alligeveller ikke er plads til. I ved, ét af dem der, med skrå 50'er glasskydelåger og glasskuffer nedenunder. Jeg har en usund møbelfetish. Det har jeg altså.

9 kommentarer:

Audio Video Disco sagde ...

Det der der også hang i vanløse??

Ååårh hvad! Det er mega fedt.

Suzy Q sagde ...

Ja jeg VED DET. Men det er 101 cm bredt og jeg har max 95!! SÅ bittert!

Regitze sagde ...

vil I låne en rundsav?

Regitze sagde ...

og! btw. hvor er det en udsøgt lille lækker skønhed.

Uden Relevans sagde ...

Jeg finder mig selv smilende over det her. Tre år og så smider i det videre :)

manna sagde ...

Sælger du skabet så? For jeg har samme drøm som dig, og pladsen til det

Inannas sokkeholdere sagde ...

Den mørke skønhed står også i mit køkken. Suppleret af fritstående sort køle-fryseskab fra samme ophav er det noget nær himlen. God fornøjelse!

Junior sagde ...

Hvad gav du for din nye, mørke skønhed?

Suzy Q sagde ...

inanna: Det er jeg glad for at høre!

junior: Du kan søge smeg på lavpriskoekken.dk ;)

Manna: Jeg er ikke klar til at sælge skabet endnu... måske kan det være i bryggerset!?!? ;)

Regitze: Tak :)