22 oktober 2008

Suzy siger: Køkkensaga 2

Opvask i badekarret er så charmerende fordi...

.. det gør dejligt ondt i knæene og så mærker man at man lever.



Det er også vidunderligt at vågne til lyden af en skærebrænder, der fjerner resten af ydermuren så det nye vindue kan sidde lige i midten.

Og nej, det er ikke mindre end det gamle, det ville jo være fjollet. Det er bare flyttet til højre.


I overværer Skabelsen af dobbelte indbyggede skydedøre.

Her i huset tror vi nemlig på, at muligheden for at lukke døren bag sig bliver det nye hit.

Særligt efter det nære samvær med rundsav og skærebrænder direkte i min øregang,
MENS jeg tålmodigt og træt forsøger at drikke NOK kaffe.
Og ligner een der river hovedet af folk, hvis de siger så meget som pip til mig.

Jeg har een af de dage, hvor osten falder af og lander på gulvet, når man gaber over knækbrødet.

Suzy Q
- men hvad med FLISER!? HVA!? Hvad skal det være for nown?
Hvide blanke er klassisk og giver ikke mode-kvalme så hurtigt som smarte ting. Er min teori lige nu. Men skal ALT være sort og hvidt hjemme hos mig? Er det ikke liiiiige i overkantos?

9 kommentarer:

Cirkus Rank & Freydi' sagde ...

... Du har da en grøn sofa.

Cirkus Rank & Freydi' sagde ...

..Eller har du?? Nånej! Den er vist creme.. Men du har da to grønne STOLE så!

Regitze sagde ...

må jeg i al selvbegejstring foreslå hvide matte 10 x 10ere. Mosaikhjørnet på Islevhusvej.
(husk at kæle lidt med stiftmosaikkerne. der er nogle med GULD i, mand.

Pedrsn™ sagde ...

I luurve it - man ser jo bare den dér 'neva ending saga' - for sig.


...uhh! spænding, altså!!

:0)

Dét Regitze siger...

Torben BoP sagde ...

Blanke hvide 10X10 med en 50*100mm flise som accent, hva med blå eller grøn.

Audio Video Disco sagde ...

Hvad med et væg-til-væg tæppe banket op på væggen, og så et reb i lofts-hjørnerne som en flot finish?

Torben BoP sagde ...

Hov! jeg kom til at tagge dig!

Suzy Q sagde ...

Søster Ebelkind: Ja.. to grønne stole.. og resten er teak :D

Regitze: Vi har faktisk for ganske nylig befamlet HELE Mosaikhjørnet, men jeg tror at vi lander på de hvide. For ikke at vælge forkert.
Og GULD, mand... vi kiggede rent faktisk på dem derude! Sukkermåsen mener at han i et tidligere liv har været en mega soul-mama, for han er vild med alt der glitrer :)

Pedrsn: Nope! Det skal være færdigt! Jeg HADER uafsluttede projekter. Jeg prygler håndværkerne ind til det er færdigt :D

AVD: Ved du hvad.. det var faktisk sådan det var FØR :D

Torben: Hvide blanke. Men måske lidt mindre end 10x10 ? og så en sort kant, totalt old school, lissom i 1890'erne. Hvad siger du?

Torben BoP sagde ...

Lyder godt, men overvej lige hvordan en royal blå, eller meget mørk grøn ville se ud!
Næsten sort, men hov! den er jo ikke sort alligevel..