09 oktober 2008

Suzy siger: Jeg lever!

Mand, jeg får ikke blogget meget for tiden. Ligger vandret i luften med arbejde og andre livsobstruerende aktiviteter.

Men hey, jeg er lige kommet hjem fra to dage på New Media Days 08. Nu er jeg træt. Kildevand og konferencemad og masser af spændende oplæg. Udmærket. Men det bedste var, at jeg sidste år besluttede mig for at jeg ville med næste år - og jeg så holdt mit løfte til mig selv.
Arbejdet gav ikke billetten, fair nok - det må de jo om - så i stedet for at sætte mig og mule, kørte jeg dankortet igennem.

Nu kan jeg med god samvittighed synge med på Destiny's Child's "Independent Women":

"The house I live in - I bought it
the car I'm drivin' - I bought it
(og føjer den ekstra bonus, lidt versefods-udfordrede lyrik-linie til: )
The conferences I want to go to - I buy them :D
Cos I depend on me."

Ellers er det STORE DRAMA på matriklen i øjeblikket:
Skal vi ha lavet køkken? Ligesom i : NU.
Og hvis vi skal: Skal vi så have 4 eller 5 gasblus?
Og hvordan får man materialer, der har 4 ugers leveringstid, hjem på en 10-dage?

Følg den sindsoprivende fortælling her på siden.

Suzy Q
- jeg sværger: i nat drømte jeg at jeg ikke kunne sove. Så vågnede (dødtræt, for jeg havde jo været "vågen") og tænkte: "Dét var dog det dummeste i verdenshistorien jeg nogensinde har hørt om. Så SOV dog, kost!"

1 kommentar:

Uden Relevans sagde ...

Jeg kørte bil i nat, så kom jeg i tanke om at jeg jo sov og derfor ikke kunne køre bil.....

Weird ikk=???? brain goes clickety clik