03 oktober 2008

Suzy siger: Har jeg gjort det igen?

Jeg faldt over dem her og kom til at tænke på en bestemt veninde.

(De skulle angiveligt dufte af grønne æbler. Ikke det værste.)


Så jeg købte dem. Og startede med at præsentere min mand for dem: "Se hvad jeg har købt" sagde jeg glædesstrålende - og foran gæster, endda. Han kunne ikke skjule sin rædsel, men sagde høfligt: "Deeeeet.. er jeg altså ikke liiiige klar til!" og så kunne jeg ikke holde masken længere. God griner.

Nå - men de var jo til min veninde, så jeg smed dem i en kuvert med en post-it seddel på.

Jeg skrev: "Hej B. Jeg elsker dine store klodser. KH S". Og så sendte jeg det hele af sted.

Senere kom jeg i tanke om, at det er hendes fødselsdag! Not kidding.

Og så ER det så, at jeg spørger den tæerkrummende forsamling: Hvordan tror I, at lyserøde truckerklodser med en post-it seddel på fungerer som fødselsdagsgave?

Suzy Q
- Den Glade og lidt nervøst stift-smilende Giver

4 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Hehehe Jeg kender en der godt kunne bruge et sæt klodser.

Lizelotte sagde ...

Suze ... hvordan kommer man på gave med dig? :D

Audio Video Disco sagde ...

Sjovt at du ikke overvejer, om din veninde læser din blog. Er hun fra et andet land eller?

Pernille sagde ...

det er da en fed fødselsdagsgave!