05 september 2008

Suzy siger: The Void

Lige så fedt det er at være færdig med en uddannelse, lige så ærgerligt er det. At være sådan en der er færdig og ikke igang med noget.

ALLE spørger mig om det samme: "Nåh... hvad skal du så nu?"

Det ved jeg ikk. Her vil jeg gerne informere om, at når man færdiggør en uddannelse, så er det ikke sådan at det kører direkte på skinner ind i en virksomhed, der bare stod og ventede.

Det er heller ikke sådan, at man pludselig,
efter et helt liv med rådvildhed, bare VED hvad man vil.


Suzy Q
- foreløbigt skal jeg bare tænke over, hvad jeg vil. Det er også meget rart. Jeg kan jo altid begynde at læse jura. Det har stået på listen i mange år.

4 kommentarer:

Julie sagde ...

Nåmmen jeg er Moderen så jeg har altid ret og jeg ved godt hvad du skal nu. Du skal bare NYDE det! Husk, hvor forvirret du var for nogle år siden, og så gjorde du det, og så flot et resultat og du er skide SEJ er du. Bare nyd det. Tillykke tillykke tillykke. Resten kommer til dig lige om lidt.

Uden Relevans sagde ...

Jeg sagde jo du ku! Gjorde jeg ikk?

Anonym sagde ...

tss - bare læs derudaf. . det har aldrig skadet nogen, eller noget!

;0)

pedrsn sagde ...

evighedsstudent er nemlig dét de unge vil være!

;D