18 september 2008

Suzy siger: Som han dog kan sige det

Bemærkninger, der er blevet hængende i hukommelsen, ytret af Min Mand i den forgangne uge:

Han er træt. Jeg siger "Måske sku du tage en lur?"
Han svarer: ".. men jeg er ikke så god til at lure".
At lure.

Han er blevet færdig med at støvsuge og står nu med bare tæer og træder på knappen, der får ledningen til at rulle sig selv op og ind i maskinen igen. Stikket kommer farende hen over gulvet og jeg siger: "Pas nu på de tæer!"
Han svarer: "Skat. Du glemmer at jeg er KING! Jeg KENDER ikke til smerte!"

Og dét fra manden der løber skrigende rundt i huset [sic!] for at undgå, at jeg hiver ét øjenbrynhår ud på ham med min pincet.

Jeg sidder inde på mit kontor. I et bagholdsangreb laver min bagende pludselig en høj lyd (det har ikke noget med mig at gøre, jeg er igang med noget meget vigtigt arbejde)
- og inde fra stuen lyder det:
"Kaldte du, min Due?"

Jeg svarede ikke.

Suzy Q
- alt det man skal høre på

3 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Han lyder da skøøøøøn!!! :D

Nap ham i måsen fra mig!

Pedrsn sagde ...

KING! . . . Troed det kaldenavn Var uddebatteret!! :) . . . Og faens til kastevinde der huserer inde på dét kontor - i den åbenbart totalt utætte ama'r hybel :)

Suzy Q sagde ...

Lizzzzz: Jeg napper!

pedrsn: Bemærk JEG har ikke kaldt ham KING. Men han ansøger konstant om at få det som fast kælenavn.
Gruppen er gået i samråd, men er endnu ikke nået til en afgørelse.