04 september 2008

Suzy siger: Overraskende good news

Så kommer man herre-sent hjem fra arbejd' og så er der
trængsel ved hoveddøren



Der var nogen der ønskede mig tillykke. Fordi det var for vildt.


Vi taler psyko-vildt.

En overraskelse.

"Så SIG det dog!" skriger I

* Jubel *

Jeg fik 12 for hovedopgaven.

Og det var ikke en fejl (Ja jeg tjekkede).


Suzy Q
- så nu ER jeg officielt (og udtal det venligst lissom Gollum):
"Yes *læspe*.. Master.." *skoggerlatter*

PS - det er ikke sjov det hele. For jeg har aftenvagt i morgen, så jeg kan først bælle 'pagne på lørdag. På lørdag er det juleaften. Der er længe-længe til.

.

14 kommentarer:

Anonym sagde ...

Men det ER jo også orn'li psyko sygt main ! . . Endnu engang teltpløk! ! :) . . . Seje tøz. Så hyg dig i mårn mens én anden tyller bier og lytter Hug i tivoli . . Ik'å ! !

Sifka sagde ...

Tillykke, tillykke og glædelig jul på lørdag!

Pedrsn sagde ...

Ha hallo, hvorfor jeg bare anonym hele tiden! Huh. Det var jo mig! :) mig mig jo

Suzy Q sagde ...

Pedrsn, din kegle, du ku da ikke være "anonym" om du så prøvede :D
Og tak igen!

Sifka: TAK og tak!

Anna sagde ...

Hurra hurra, du er for SEJ!!! Tillykke!

Dana Watsham sagde ...

Det var dog ualmindeligt råt godt gået - man mindes pludselig den der 70erplakat med en kvinde der springer over en bjergkæde, og teksten "Var der ellers noget?".

Tillykke. Det er fortjent.

Suzy Q sagde ...

Anna: Tak - ja, åbenbart!

dana: VAR DER ELLERS NOGET!? hehe
Tak!

Torben BoP sagde ...

Super! telløg mæ de.

Pedrsn™ sagde ...

sigh!

nej! jeg er sku svært genkendelig. . .

ahaha . .

Woopti, dér! ;D

tolv! . . det stadig bare vildt sygt :)

Cirkus Rank & Freydi' sagde ...

..Det manglede sgudda bare!
Du er jo vanvittig dygtig - det siger alle, det siger JEG - men vil du høre???
Men så må du jo føle! ;-)

Føles det godt?

Det tror jeg nok liiiige det gør, hva?! ;-D

Carina sagde ...

For fanden kvindemenneske hvor er det godt gået.

Harpen sagde ...

Håber du får en fantastisk juleaften i morgen!

Lizelotte sagde ...

Cooooooooolt Suzy!!

Suzy Q sagde ...

carina: TAK!

harpen: tak :)

lizelotte: hehehe taaaaak