16 september 2008

Suzy siger: Kun for at høre min søster hvine...

Ud ad øjenkrogen så jeg noget pile henover gulvet.

Så var det ud i køkkenet efter tupperware'ens svar på sommerfuglenettet.

Og så til observationerne.

Herude på landet kan en edderkop tilsyneladende få sig
en ORdentlig edder-mandme-krop:
(det er piletaster på min bærbare i baggrunden)


Suzy Q
- jeg smed den ud ad vinduet. Det ville give for meget rengøring at kvase. Plus, jeg vil sgu nødig møde dens hævngerrige fætter i en mørk gyde.

10 kommentarer:

Linda sagde ...

Fy. For. SATAN!!!! *Rædselsspasme*

Torben BoP sagde ...

hehe. Sådan nogle har jeg osse haft. Man kunne ligge stille i sin seng og høre dem falde ned på gulvet (de kom ned gennem knastehullerne i loftbrædderne, jeg sov en overgang i pejsestuen i mine forældres hus).

Tina Sofie sagde ...

KRAFTHELVEDE den er stor!!
Overhovedet ikke sjovt når der ikke er en side fyldt med advarselsskilte om at sådan nogen som mig IKKE må bladre ned til billede af afsky-vækkende MONSTER!!
*smiley-der-ikke-tør-sove-i-nat*

Cirkus Rank & Freydi' sagde ...

*HVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN*

*Løbe rundt i stuen og bakse med arme og ben*

Suzy Q sagde ...

Hehehe

Cirkus R&F: Så hvinede hun :o)

tina sofie: Undskyld - advarselsskilte til en anden gang. Men hvor skal skiltet sidde?

Anna sagde ...

ieeewwww!!!

Suzy Q sagde ...

Ja, den er stor, ikk!?

Firserdigteren sagde ...

Jeg synes nu den ser meget sød ud :o)

harpen sagde ...

AAAAARG! Ralle Ralle...

Der fik lige lige frokosten galt i halsen af bare rædsel! Har normailt intet mod edderkop.. Men altså FY FOR HELVEDE!

HenrietteB sagde ...

Jeg tror, det er en af dem, som kan lære at tale...