30 september 2008

Suzy siger: Forskning eller frisure? Forskning, tak.

Jeg får altid sådan en synkende fornemmelse i maven, når folk er født senere end mig står lige for at vinde kæmpestore internationale priser.


(Klik på billedet for at læse ordenligt, men husk at komme tilbage hertil bagefter)

Okay, i dette tilfælde er der kun tale om, at "nogen" er født omtrent en måned senere end mig, men alligevel. (Der findes fx ikke noget mere deprimerende end millionærer "født i 1985").

Når dét så er sagt, så er Bodil Holst jo ULTRA-sej OG en fremragende eksponent for både mit køn, mit land og vigtigst af alt: Den Frie og Nysgerrige Tanke. Hvabbehar? Hun befamler proteiner og "andre skrøbelige ting" med atomstråler!? ÅHHHRR!!!

Hvorfor fanden er det ikke HENDE der er gæst i Reimars talkshow, i stedet for den afsindigt selv-forelskede og topbelastende Pernille Pandehår, der ikke byder på andet end en nasal babydoll-lyd og en kvalmt påtaget og teenage-agtig "interesse i det makabre" (hendes ord, ikke mine). Åh gab! Så gå dog ned i den sorteste S/M-dungeon og få dig nogle KLØ, der hvor det kradser. Men skån os andre for at skulle høre om det.

Som min veninde sagde: "Min tæer krummede sig først ud om søndagen".

Suzy Q
- flere atomstrålemikroskop-dronninger og færre pop-prinsesser, tak

5 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Hørt! Hørt!

Men atomstrålemikroskop-dronningerne passer ikke så godt ind i visse mænds univers, som pop-prinsesserne...

Jammermand sagde ...

Ved du hvad, jeg er enig.

Vi talte om det i mit hjem så sent som i forgårs: Hvornår er der f.eks. sidst opkaldt en vej eller en plads eller lign. efter en forsker/læge/osv.? Det siger noget om samfundets prioriteringer og sånoget.

Dana Watsham sagde ...

Bra brølt, løvinde!

Pernille Rosendahl kan gøre mig FLOV over mit mellemnavn ....

Uden Relevans sagde ...

Lidt store hofter .... well I´d shag her :o).


Var det her en test??

hahahaha

Suzy Q sagde ...

lize: Yes!

Dana: Du ska ett vær flow. Do dæjli'.

Jammermand: Så var du lige aktuel igen! :)

Moffe: Du er lidt understimuleret?
;)))