07 september 2008

Suzy siger: En aftale er en aftale

Man skal holde hvad man lover. Også over for sig selv. I London i april stod jeg med næsen trykket flad mod drømmen om en iPhone og satte fedtefingre på udstillingsmodellen i Regent Street. Og deal'en var: Efter endt uddannelse, så må du få.

Hov? Det er jo nu? Jeg skulle lige til at blive nærig, men så måtte jeg tage mit ansvar.

Men SÅ let skal det da ikke være!

Dag 1 - Går på Telia.dk netshop for at købe. Åh.. de har kun den sorte 8 GB. Skal man op på 16 GB så fås den kun i hvid. Æv - jeg vil ha den sorte, store.

Dag 2 - Jeg ringer og ringer til butikken på Amagerbrogade for at høre hvad de har på lager
- de svarer ikke.

Dag 3 - Nu bliver det for meget for mig at vente - okay jeg TA'R den lille, men jeg vil ha den NU. Med hjem. I hånden. Jeg drager ned til butikken på Amagerbrogade og efter en rum ventetid bliver det min tur. Hurra! Nu sker det!
Mig: "Jeg vil gerne købe en iPhone!"
Ekspedient: "Det kan du ikk."
Mig: *suk* "Hvorfor ikke?"
Ekspedient: "Fordi vi har ikk nogen. Der er ikke nogen der har nogen lige nu. Skal jeg skrive dig op til en?"
Mig: "Æh nej. I har den jo i webshoppen?"
Ekspedient: "Ja, men det er lissom ikke samme lager, vel?"

Mig: *syde*

Dag 4 - I can do this! Hævn! Visakortet skal straffes! Går til webshoppen for at købe - så har jeg den da i det mindste om 4-ish dage! Taste-taste.... "Indtast telefonnummer og SIMkortnummer".
*taster det ind og klikker på "videre"* Næsten i mål!

Meddelelse fra Telia: "Vi beklager. Dit SIM-kort er for gammelt. Skynd dig ned i din Telia-butik og få et nyt!"

Mig: *SYDE* Dér HAR jeg lige været!!

Kæmper mig gennem ugen... Men måske var det noget karma-noget, for jeg var jo ikke rigtigt færdig med uddannelsen før onsdag, hvor jeg fik sidste karakter. Derefter gled det i olie:


Dag 7 - Nyt simkort i butik *haps*
Hjem til webshop: *taste* HOV - nu har de pludselig den jeg helst vil have på lager!

Og således skete det i de dage:


.. at jeg blev besvangret med Jesus-fonen. Frelseren af Gadgets, budbringeren om evigt Dimseri.

Jeg har psyko-kvababelse over pris og omkostninger og kan ikke FATTE, at jeg kunne FINDE PÅ at love mig selv noget så unødvendigt og overflødigt og og og.. åndssvagt. Men jeg må jo bide i det sure æwle og gøre hvad jeg har sagt.

Bemærk: "Forventet levering indenfor 4 hverdage"

Med Postdanmarks hjælp har jeg den nok om en uges tid.

Suzy Q
- jeg har slet ikke tid til at arbejde med alt det gear jeg skal lege med

10 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Jeg forudser allerede nu at den bliver stjålet af postbudet, den næste de sender bliver kvast i posten, og inden du får den tredje er de nye modeller kommet. :)

Teløk!

Anonym sagde ...

Du sku da bar kjøw den freakin' gadget phåne - fordi du har fortjent den! Nemmerli' :)
. . .

Anonym sagde ...

Du sku da bar kjøw den freakin' gadget phåne - fordi du har fortjent den! Nemmerli' :)
. . .

Pedrsn sagde ...

. . Og probs med a post? . . No noo . . . !

Solveig sagde ...

først tillykke med det flotte resultat - du har helt sikkert fortjent den Iphone.
Ville bare lige fortælle at min mand købte den i telias netshop på premieredagen som var en fredag - og mandag morgen bankede postbudet på vores dør.....så fat mod. Du sidder med din "baby" muligvis før end du aner. (min mand - supernørd/datalog - siger det er den bedste gadget han nogensinde har haft!

Suzy Q sagde ...

Moffe: *suk* hvis din visualisering går i opfyldelse, så kommer jeg og pisker dig med min firewire.

pedrsn: Hvorfor spiller du mystisk "anonym" hele tiden? ;)

solveig: TAK! Uhhh nu glæder jeg mig ENDNU mere! Måske onsdag, hvor jeg skal møde 14.30? Der kunne posten da godt nå at komme inden, ikke?

Pedrsn™ sagde ...

det fordi jeg spiller så evigt smart og kommenterer fra min verdamte mobil .. men da jeg lissåm er total papkasse til dét - laver jeg rigtig mange dobbelt anonym poster . . . eeheh . .

jææsjææs ;0)

Noise sagde ...

Juhuuuu. Velkommen. Sig til hvis du vil arve tøj, barnevogn eller andet. Og nu kan vores børn lege sammen (i hvert fald indtil din lokker min i uføre).

Og tillykke med resultatet. Godt gået!

Linda sagde ...

Udløs nu spændingen: Er den kommet, hvahvahva???? Og er den god? Kan man leve uden, eller taler det gamle ordsprog sandt: Once you go black, you never go back? *smiley-der-har-tendens-til-at-involvere-sig-lige-rigeligt-i-de-blogs-den-læser-med-på*

Suzy Q sagde ...

Noise: Taaaaaak! Og hov: min ibaby lokker ikke nogen i uføre... :) men hvis du har for mange docks aftager jeg gerne en brugbar en til rimelig mønt?

linda: sådan. Og engagementet er velkomment :)