30 august 2008

Suzy siger: Så er det bevist.. jeg er syg i hovedet

Goddammit, Alexis. Hvis din mand er kropsterapeut, så få aldrig ondt i kroppen. Der er ingen grænser for, hvor GENIALE ideer dine omgivelser kommer med, i retning af "kan din mand ikke liiiige nuldre dig lidt?"

Hallo! Det har han sguda også! Men hvis det gik væk med nuller, så. havde. jeg. det. jo. nok. ikke. stadigvæk. vel.

Lørdag trak det sådan lidt op i nakken. Søndag var den gal. Mandag gjorde det mærkeligt nas.

Tirsdag på arbejd' måtte jeg give op - smerter i venstre nakke stak en syl i øjet på mig, hver gang jeg drejede hovedet til venstre og smerter i skulderpartiet gav mig prikker for øjnene. Jeg gik hjem sårn 14.30. Panodiler og Iprener gjorde ingenting. Mand gav intensiv massage og skuldrene sank en halv meter.

Onsdag gennemførte jeg arbejdsdag foran min maskinpark af skærme og mus og tastature. Og sank sammen af at have h.o.l.d.t. k.o.n.c.e.n.t.r.a.t.i.o.n.e.n. stædigt hele dagen. Det gjorde ordentligt sygt naller i nakken.

Torsdag skulle hele afdelingen på seminar med efterfest, mens Suzy lå derhjemme og lige akkurat magtede en kulørt vask og en tur til Netto (100 m).

Fredag bød på en tur med metro ud til klinik, hvor jeg fik Den Helt Store Omgang med total massage og nakkeretning og rygretning og hvad ved jeg. Alt var lige som en snor da jeg gik.
21.30 kunne jeg ikke se ud af øjnene for ondt i venstre side af bøtten.

Nu sidder jeg her på aftenvagt og har det, som jeg hele tiden har haft: Som om jeg har fået et SLAG af den anden verden lige i nakken og som om hjernen er lavet af bly og derfor slasker tungt rundt inde i skallen. Små-kvalm, små-svimmel. Groggy. Øm. Træt. Tung. Præcis lige som alle de gange jeg har haft hjernerystelse.
Mysterium: Jeg har ikke fået noget slag eller nogen rystelse.

"Har du været til lægen?" kan jeg høre jer alle sammen. Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej jeg har ikke.
Hvad skal hun sige? "Vil du ha en pille?" Tja. Jeg har et arsenal, men det kan da være at der skal noget nyt til?

Hvad siger I?

Suzy Q
- krykhusar af 1. rang

9 kommentarer:

Pernille sagde ...

Du bliver tævet om natten af gemalen! Tæv tilbage!!

Ellers ved jeg sgu' ikke hvad du har raget til dig, men rigtig god bedring :-)

....og føler med dig.....kender ondt i nak/rygge, men nok ikke helt på samme måde - det lyder dælme smertefuldt :-(

Suzy Q sagde ...

Tak Prelsborg... Det er sgu noget mærkeligt noget..

Pedrsn sagde ...

Ta de støttestrømper af! De stopper blodet til hjernen. . . Selvom de holder på sagerne, så er de nogle sataner ;) . . . Zzz ta dig ik af maj jah bar fuld, også af ideer. . . . Otichæ

Audio Video Disco sagde ...

Tror måske bare du skal ha' en lammer...

Og så skal du ihvertfald lære at stave til ornlig zyg tyr!

Uden Relevans sagde ...

Løsningen er at drikke seks elefantøl en halv time inden sengetid.

Mariahønen sagde ...

Ok - i modsætning til flere af kommentarene her, vil jeg være lidt seriøs, for du lyder altså skidt.
Har du overvejet kiropraktor? De kan altså noget mere end massøre og fysioterapeuter. Jeg har stor erfaring og tiltro til kiropraktikken. Prøv det.

Suzy Q sagde ...

mariahønen: Hvor er du sød.
Ja jeg har fået rettet nakke og ryg i løbet af ugen :o)
Jeg går hos nogle, der både masserer og retter.

Suzy Q sagde ...

Ornlig zyg tyr :D

Pedrsn™ sagde ...

heey ja ja!

vi andre er da ÅSSE bekymrede !!! ;0) Vi viser bare kjærlighed gennem useriøsitet! ik'å!

lovs

:D