28 juli 2008

Suzy siger: Tak til Bloggerella


Bloggerella, den dejlige rapand, har givet mig en blog-award! Jeg er overrasket og vildt smigret :)

Når man har fået sådan een, så må man give den videre til syv bloggere. Men da mit hoved og følelsesliv har besluttet sig for netop i denne ferie at indhente alt det relations-rod, der er blevet tilsidesat i løbet af de sidste to år - så er mit overblik på et minimum
og jeg vil derfor k.i.s.s.'e og bare sige

Morfar. Du var den første der lagde armen om mig i blogland og du er der stadig i et ruf på messengeren med dine gurusvar. Du får en blogaward.
Også fordi du bevidst er en skrive-punker, der taktisk lader dine indlæg veksle mellem den følsomme, modne indsigt og den dybt forargende drengerøvs-vinkel. Punk er godt.

Blandt mine links i højre sidebar findes en række bloggere, som jeg synes skriver fremragende, er utroligt sjove, vedkommende og indsigtsfulde. De har en stående award hos mig (selvom jeg efterhånden ikke ved om der stadig er liv i Paven? Kuk-kuk Deres Gejstlighed?) Der burde i øvrigt være mange flere på listen, men jeg har bare ikke fået den opdateret på det seneste. Det blir efter ferien :)

Suzy Q
- nu med award

5 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

hey! du har da oss' fåårtjent den Dame!

hehe the k.i.s.s principle holder altid!

èn ved dog, at Paven er i fuld vigør - in persona ;) men er i kløerne på noget voksenjob - og så r der åbenbart ikke tid til å underholde den sultne skare - med sin seje, udadvendte og sproglige ekvilibrisme ;0)

Audio Video Disco sagde ...

Tillykke... men hvis du skulle gi den videre til 7, har du så ikke lige for evigt slået 6 af de der awards ihjel? Hvis det er sådan at der hele tiden skal videregives... og såen.

Uden Relevans sagde ...

Os der ved hvad Opaven hedder og har haft hende som pet ved at hun lever og sårn.

Tusind tusind tak for de søde ord Sussi

aw man... jeg rødmer jo helt.

der!

Bloggerella sagde ...

Der er ikke noget at være overrasket over Suzy... Selv om jeg ikke får kommenteret så flittigt længere, så læser jeg stadig med. Og det er med stor fornøjelse!

Charlotte Amalie sagde ...

Ej tillykke med awarden! det er da fortjent ;)

- Charlotte Amalie