23 juli 2008

Suzy siger: Nyt look

Total tv-steneren i sofaen. Efter mange timer dukker vi maximalt groggy ud af tv-komaen, for at gå i seng.

Min mand kigger på mig og siger:
"Du ligner en der er klar til indlæggelse".

Med en noget forsinket reaktionstid svarer jeg:
"Hey. Du ku sguda godt sige noget pænt!"

Han - står og stener mens hans hjerne desperat roder i kassen med nød-komplimenter. Og snupper desperat den allerførste som hans reptil-hjerne rækker ham:

"Du har gode nødder."


Suzy Q
- Ligner en der er indlæggelsesklar - men med gode nødder.
Lige
det look jeg gik efter.

7 kommentarer:

Torben BoP sagde ...

hehee

High five til hubby..

:-D

Audio Video Disco sagde ...

Men hey!! Hvad er der galt med at have gode nødder??

Jeg har sgudda ik' gode nødder!? F.eks.

Suzy Q sagde ...

Nåhrmen der er ikke noget GALT med det.... :o)

Bloggerella sagde ...

Hej Suzy,
Jeg har tilladt mig at give dig en blog award...

Leg med hvis du lyster og se mere på min blog.

Bloggerella

Noise sagde ...

HAHAHAHA. Han er sej!

Pedrsn™ sagde ...

nårhh ;0)

he IS a keeper!

Julie sagde ...

- det er da altid noget...