15 juli 2008

Suzy siger: Er det juleaften? Er det børnehjælpsdag?

Jeg hopper op og ned som en gummibold (Okay, det ved I jo godt at jeg ikke gør rent fysisk, men sårn mentalt, følelsesmæssigt og i overført betzydning, ikk.)

Jeg loggede på min netbank, bare for at se om der var ged i min løn - for det er der for kollegerne.

Så stod der bare en ORNLIG sjat penge på min konto!? A'hvad? Jeg har da ikke ligefrem været ude og køre kortet baglæns gennem terminalerne? Har Fabrikken lavet mega-ged og udbetalt for meget? Næh.

"Det er overskydende skat, skat" skriver SKAT i posteringslinien.


Ud for et beløb, der ligger en plov fra at være på 30 freakin' kilo.

Ferien starter på fredag. Tror I lige jeg skal ud og spille fandango?

Jeg er skredet (inden de opdager fejlen)

Suzy Q
- TAK DEROPPE!! Og glem hadebrevet fra i lørdags, hvor jeg var liiiiidt hidsig over endnu engang at skulle nøjes med kr 34,00 i Lotto. GLEM DET. Det er ligemeget nu. Lissom. Men vi vender tilbage til emnet næste lørdag.

3 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

... cool!! så det er dig der gir' et sæt - nede på den lokale - næste gang?


wuuuptiDuh ;0)

Suzy Q sagde ...

woot det siger sig sæl, dame!

Pedrsn™ sagde ...

sejt!