03 juni 2008

Suzy siger: Stop the press!

Ryd alle forsider! Find den store font frem! Sæt jer ned! Tag en dram!

*Annoncerer med trompetfanfare *

I dag modtog jeg en pakke via Postdanmark.

Ja! Bare sådan uden videre. Det lykkedes! De KOM faktisk med pakken, de BANKEDE faktisk på og jeg var RENT faktisk hjemme - og så fik jeg pakken lige i hånden. Jeg var nær gået bagover.

Dette står i skarp kontrast til den oplevelse min svoger havde på Halmtorvet i forrige uge: Han fangede rent faktisk postbudet, mens hun var ved at smide en seddel ind ad brevsprækken, hvor på der stod, at han (min svoger) ikke var hjemme og derfor selv kunne hente sin pakke. Totalt Postdanmark-klassisk var hun fuld af dårlige og uforståelige forklaringer. Noget med, at hun havde været der dagen før med pakken? Rørende, men desværre ikke fysisk muligt, da pakken først var blevet afsendt dagen før. Så.

Nåmen den pakke jeg fik i dag .. hvor det lykkedes for Postdanmark... er så til gengæld en bog jeg bestilte til mit speciale hos Saxo.com d. 15. maj, leveringstid 3-7 dage. Yeah, right.

Jeg har rådden netshoppekarma.

Jeg har også deadline på fredag *hjertet oppe i halsen*

Suzy Q
- tastetastetastetastetastetastetaste *banke panden i bordet* tastetastetastetaste

2 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Åh Gud vi hader de svin!

Smider du den selv på lortepostdanmark.blogspot.com?

Suzy Q sagde ...

Moffe! du bruger alt stærkt sprog. De er bare hammer-irriterende.
Og ja, den ligger der allerede. Og hvad - postdanmark har fået en blog!

http://www.postdanmark.dk/contentfull.dk?content=/cms/da-dk/files/blogiframe.htm