01 juni 2008

Suzy siger: Prinsessen på ærten

Ukendt bivirkning ved specialeskrivning: Ondt i røven.

Jeg har nu været lænket til Mac'en i guderne-må-vide-hvor-mange uger, de seneste meget intensivt og jeg behøver vel ikke at sige, at min skrivebord og -stol passer ad helvede til. De mange timers anstrengelser i denne positur har gjort, at min krop, som vi alle ved ikke just var noget at råwe hurra for i forvejen, nu reagerer ved at udbygge den løbende skadesliste.

Jeg sværger, skal jeg sidde her en uge mere, så knækker mit haleben og mine arme falder af. Ingen arme, intet speciale. Jeg har nu stablet mig selv op på 3 puder på stolen (gammel spisestuestol) for 1) at komme lidt højere op, så mine håndled ikke ligger på bordpladen, for de er nu så ømme, at jeg næsten ikke kan røre og mine underarme og hænder er totalt syret til af at taste, og 2) for at aflaste min hårdt prøvede bagperron.

Her sidder jeg så, som en vaskeægte hysterisk speciale-diva på mit tårn af puder og min mand er skredet til Sverige. Til gengæld er der så ingen der opdager, hvor gustent jeg lever.

I går aftes var jeg i kiosken for at købe bland-selv-slik og smøger. Og ja, jeg havde glemt at tjekke spejlet inden jeg gik, men jeg er ude over alt det dér nu. Nu findes der kun sukker, kaffe, smøger, joggingtøj og Mac'en. Intet andet.

Der fem dage tilbage til deadline. Jeg er en kroget maskine, et varmesøgende missil.

Suzy Q
- FLYT DIG GIDDENS, DU STÅR I VEJEN!! Mua-hahaha!

5 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Du må se at få noget fedt på røven så du sidder blødere

Pedrsn™ sagde ...

jeg er bekymret!! ;)

SKAL jeg absolut komme forbi og være aggressiv med min kølle! og tvangsfodre dig med vitaminrige- chokoladebefængte kager - som du skal skylle ned med cognac!

enden er nær - sooo to speak

Suzy Q sagde ...

morfar: Åh gud, ikke mere fedt på mig!! jeg er bleven SÅ TYK af at sidde her dagen lang. Hele sommeren står den på danskvand og salatblade og laaaaaaaaange gåture.

Pedrsn: HAHAHAHA
Du... den der med choko og cognac.. den klarer jeg selv. HELT lam er man trodst alt ikke blevet ;)))

Suzy Q sagde ...

minus ekstra t på trods

Pedrsn™ sagde ...

jahaer man kommer skutte nowle vegne med hensmægtning! tråås alt
:0)