06 juni 2008

Suzy siger: It is done

Jeg har set for meget Ringenes Herre her på det sidste. De siger hele tiden, på den suuuper-selvhøjtidelige måde, ting som: "It is doooone" og "It is tiiiime" og "The tiiiime has cooome" og "It has beguuun". Ja, klart nok: we get it, det du siger er altså, at I ER i gang.

Nå, men "It is dooone" - så fik jeg altså bakset færdig med den opgave. 7-9-13, ikk.

Eller hedder det så 7-10-12 nu, med den nye skala? Hold kæft hvor jeg aldrig kommer til at vænne mig til den skala. Den er SÅ forfærdelig for os, der er vant til forskellen på 7 og 9.

Anyhoots. Min mand har fødselsdag og vi startede Sukien og kørte ud og fik mit speciale printet ud og derefter til KUA og aflevere. BUM.

Nu er mit livs indsats i fremmede menneskers hænder. Det er ikke en rar fornemmelse.

Hold kæft hvor er jeg træt.

Suzy Q
- middagslur og så ud og spise med kniv og gaffel med min Sukkermås. Ikke dårligt.

5 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

u hard kåre womain U ! ;0)

vi kipper og klapper - well done!!

Audio Video Disco sagde ...

Aj det må hedde 4-7-12:

http://www.ug.dk/uvm-images/karakterconverter300.jpg

;-)

Tillykke! Du ordineres velfortjent hvile i 1 døgn og så TVANGSOPKALD med kaffeinvitation til din onkel Zulu.

Firserdigteren sagde ...

Tælløgge! Jeg kan stadig mindes hvor skønt det føltes.
Bare bank under bordet (eller hvad man ellers sku' ku' finde på at lave der - gå fx.), så slipper du for alle de matematiske formler.

Suzy Q sagde ...

avd: Tsak-tsak :) kaffe coming up.

firserdigter: Jeg knocker på træ, det er også meget nemmere :)

Louise sagde ...

Ja, jeg kender godt det med den nye skala! Tillykke med at blive færdig - gid det var mig! ;-D