12 juni 2008

Suzy siger: Arbejd'-arbejd'

Man bliver sandelig ikke rig af at være på 20 timer pr. uge fordi man skriver opgave. Til gengæld bruger man så heller ingen penge, så det kan gå lige o-p op.

Jeg troede jeg var flad som en fregne, men da jeg tjekkede kontoudtoget havde jeg ikke brugt en klejne siden midten af maj, hvor jeg havde købt et blåt klippekort. Men nu lyver jeg jo, for jeg har jo stået ovre i kiosken på hjørnet med bøjet hoved og røde øren og raget smøger og slik til mig. Men det har altså ikke væltet budgettet.

Jeg har ikke engang købt en fødselsdagsgave til min mand. Han fyldte år i fredags. Han siger det er okay, men jeg synes alligevel det er super-usselt af mig.

I går var jeg på arbejd' igen som et normalt menneske. En kaffeaftale kl. 16 endte med at jeg kom skidefuld hjem til midnat. I dag var jeg vældig træt på arbejd' igen; jeg tænkte (mindst 30 gange) "jeg blir aldrig færdig". Men det gjorde jeg alligevel til sidst. Og så skulle jeg sådan set bare magte at slæbe mig selv hjem. Ikke andet.

Det føles jo som PJÆK at jeg kun skal på arbejde!

I morgen går det løs igen og for at jeg rigtig kan få styret min arbejds-trang, så venter der også to aftenvagter i weekenden. Så kan jeg lære det. Det er skønt at være tilbage.

Suzy Q
- så skal der skillinger på kontoen igen

4 kommentarer:

Audio Video Disco sagde ...

Det var mega hyggeligt! Men puh jeg har haft tømmerdrenge...

carina sagde ...

hmm dine google adds er virkelig gode; Peter Tanev og single kulturklub?

Suzy Q sagde ...

avd: JEP

carina: I dag står der "historie 8.-9. klasse". Jeg er SÅ alsidig.

Uden Relevans sagde ...

jeg klikker på alt alligevel! :D