23 maj 2008

Suzy siger: Tiden flyver

Sidste dag på Uni i denne omgang. Jeg kan ikke FATTE at det er to år siden jeg var ved at drive mig selv og andre til vanvid under min konstante nedtrykthed, forårsaget af ren og skær mangel på udfordring og deraf knusende kedsomhed. Og så var det at jeg sagde: Jeg ta'r noget efteruddannelse, hvad med en af de dér master-ting.

Jeg har ikke kedet mig siden. Jeg har mødt nogle solide mennesker. Og så er det mildt sagt spændende at arbejde + studere ved siden af + bruge hele sin opsparing og satse hele butikken.

Hvis jeg keder mig igen, så ved jeg godt hvad medicinen er. Og så kan det nok være, at jeg blir hurtigt rask!

Suzy Q
- og så af sted

5 kommentarer:

Audio Video Disco sagde ...

Hvis du keder dig igen, synes jeg du skal tage en butiksuddannelse. Noget du kan falde tilbage på.

Pollyanna sagde ...

Hvor sjovt - jeg har sagt nogenlunde det samme til manden i mit liv for et par dage siden: Hvis jeg nogensinde snakker om mere videreuddannelse, så bind mig eller slå mig ned....

Uden Relevans sagde ...

Eller bliv blomsterbinder ? klik

Suzy Q sagde ...

morfar & avd: I er så sjove. I er de nye "Anden" og "Øgendahl". I er Gøg og Gokke. :D

pollyanna: Godt, så holder vi øje med hinanden og hvis der er optræk, så er der SMÆK på bloggen! :)

Pedrsn™ sagde ...

crap!

efteruddannelse er sejt!

og vanedannende!

kh

evigheds studenten