11 maj 2008

Suzy siger: Små grønne dyr

Altså, min have er helt vildt dejlig at holde skrive-pause i - men hele haven - og jeg mener alle de kubikmeter af luft der er derude - er fyldt med små, svævende dyr. De er mindre end myg og de er grønne. Og de larmer ikke. Men de er überalles! Altså, det var sådan at jeg måtte ud på vejen for at glo - og der var de også. Naboens have er også fyldt.

Er der nogen der ved hvad det er?

Edderkopperne har kronede dage - de behøver bare at spænde et net ud, så er der fyldt op i løbet af nulkommafem. Luften er tyk af dem.



Suzy Q
- det vigtige her er, at de ikke bider.

7 kommentarer:

Anna sagde ...

bladlus?

Suzy Q sagde ...

anna: Måske? jeg har bare aldrig set bladlus i slæng på den måde før..?

Regitze sagde ...

vi fik bladluseskyerne i går eftermiddags. helt vildt. jeg har aldrig oplevet noget lignende. hønsene gik bare rundt med åbent næb. i dag er de væk igen.

Suzy Q sagde ...

HAHA høns med åbent næb..

Nu har jeg lige været nede i roserne og der er ét blad der er besat af bladlus. Men en af de flyvende grønne fra luften satte sig lige på min bog, og jeg synes den så lidt større ud end en bladlus. Måske var det bare en førerlus?

Pedrsn™ sagde ...

tror jeg har spist ti af de der grønne banditter idag! lige ind i skrutten når man cyklede derudaf i HøjHastighedsHast - forståes ;)

huuu hej de er overalt

Suzy Q sagde ...

pedrsn: du er en racer-gourmet!

Pedrsn™ sagde ...

;0) temli' væmli nææmli! . . .