12 maj 2008

Suzy siger: Så meget for "høj"tiden

Hallo deroppe! Det er Pinse!

Hvor blir Helligånden af? Jeg sidder her med min hovedopgave.doc åben og fingrene svævende over tastaturet og hvad sker der?

Nutt'n.

Jeg synes at det ville være utroligt underbyggende for troværdigheden i hele konceptet omkring Pinse, hvis jeg fik lidt inspiration ind i knolden og fik løst min gotiske knude. Følger der så ild og tungetale med i handlen, nåja, så klarer vi nok også dét. Bare kom med det! Jeg er smurt ind i faktor 30 og har gurglet halsen - jeg kan klare mosten!

Det er klassisk: Jeg har teori, empiri, metode og nærmest en konklusion. Men jeg kan ikke lave en problemformulering, om det så gjaldt mit liv! Ja jeg har HAR læst bøger om at skrive opgaver, men jeg forstår dem tydeligvis ikke!

Kurven over selvværdet er i bund i dag. I går var der sporadiske højdepunkter - lige indtil jeg huskede min barnelærdom om, at jeg jo er ingenting værd og mine tanker derfor sikkert heller ikke er det.

Min mand er fløjet til Provence og jeg flakker rundt på matriklen i min slåbrok og ligner en undsluppen psykiatrisk patient. Højtiden rammer et nyt lavdepunkt. Glæder mig til tirsdag.

Suzy Q
- så nu skrider jeg på arbejd'. Helligdagstillæg styrer for vildt.

Og når jeg er på arbejd' ved jeg da i det mindste hvad jeg laver. Nåja, det var jo derfor jeg ville videreuddanne mig. Udfordring. Udvikling. Hvor plat! Lærer jeg aldrig at tænke mig om? Udfordring, til en person der er født med en svær ( ikke depression men) spekulation?
Pas på med hvad du ønsker dig til en anden gang, dame!

5 kommentarer:

Lizelotte sagde ...

Suzy, glem gud. Han findes jo ikke alligevel. Til gengæld har du dit trofast blog-publikum - og vi æææælsger dig!

Jeg vil forsøge at sende nogle hjernebølger i din retning ... men det er slet ikke sikkert det virker, da jeg ikke er særligt akademisk i det... ;-)

Pedrsn™ sagde ...

har du VIRKELIG lyst til at få besøg af ham HelligÅnden!

Hørte henne på grillen - hvor meget han tog røven på hende Maria dér . .

det duuumme svin! :0)

Noget sir mig, at du flagrer uskadt gennem hele denne turbulente tid - for det lyder sku alligevel som om du ved hva du laver . . sort of!

Suzy Q sagde ...

Lizelotte: Ahhhhrrrrr hvor er du sød, mand. Tak!

pedrsn: Det er rigtigt! Der er den dér graviditets-bivirkning med Helligånden. Det havde jeg glemt.
Tak.

Lizelotte sagde ...

No prob, Suzy :-) men hvis der pludselig er et totalt u-akademisk livsnyder i dit speciale ved du hvorfor :-D

Lizelotte sagde ...

....totalt u-akademisk livsnyder AFSNIT.... skulle det være..