27 maj 2008

Suzy siger: Så kan JEG lære at flette næbbet!

Så har man i 100 år gået rundt og pevet: Buhuuu jeg vil være med inde over, jeg vil have udfordringer, jeg vil have at der er brug for mig, jeg vil dit og jeg ønsker mig dat.

Og så en dag som i dag:
Suzy, gider du lige? Æh er det okay vi gør dig til ankerperson på det her? *ring-ring* jeg har brug for at snakke. Virkelig, du. Suzy, der er denne her opgave jeg har tænkt på var LIGE dig. Suzy, gider du lige give en hånd med (jeg har ikke tid) men det skal helst være dig (okay så). Nupper du ikke lige et møde med dem? Indkalder du? Har du forslag til den snak vi skal ha? Hvad er din mening om dit og hvad er din mening om dat?

*skrig*

Superfedt. Og hvad gør man, når man er omringet af søde-søde mennesker? Man overgir sig sguda. Men nu har jeg en puls der leger fiskekutter i mine øre. Her fra skal kun lyde en kæmpe advarsel om at passe på med hvad man ønsker sig.
(Men jeg ØNSKER mig altså STADIG den Lotto-million OG dens mange søskende!)

Og så var der lige den dersens opgave.

DON'T MENTION THE WAR!

Suzy Q
- jeg fik "solgt" min aftenvagt i morgen. Hver en time tæller nu. Og så sov jeg i træk i nat. Genialt, når man nu skal bruge sit gode helbred (NOT)

.

2 kommentarer:

Firserdigteren sagde ...

Hvad er det med dig og fiskekuttere? Er der noget galt med galopheste? Min puls har altid galopperet.
Nej, seriøst: skønt udtryk! Jeg tror jeg vil annektere det. Og herlig blog, i øvrigt!

Suzy Q sagde ...

Fiskekutterens maskineri høvler af sted der nede i dybet og lyden bliver højere jo nærmere man kommer. Oppe på dækket, hvor mine øren befinder sig, er lyden en anden, og jeg kan mærke voldsomheden i maskineriet i skrogets vibrationer.

Jeg, en bondetøs med halm i træskoene, lader som om jeg ved NOGET som helst om livet til søs. Galopheste... Hm...

Men det er jo mere *klappe-di-klap, klappe-di-klap* og min puls er altså mere *DUF-DUF-DUF*.

Tak for roserne om min blog :) jeg glæder mig til at følge med i dine trængsler ;)