03 maj 2008

Suzy siger: NåJA det havde jeg helt glemt

Fredag ringer min ramponerede SE K750i *spytter af væmmelse* (hvorfor er det ikke en iPhone!?) og en stemme siger:

"Hey. Vil du have din drømmeopgave i den organisation du hjerter allermest?"

"Øh JA" (tanker om speciale flakser forbi, men viftes væk)

"Øh jeg skal lige huske at sige, at det er ulønnet".

*Arrrgh*

Vil jeg forpligte mig til noget som helst ekstra de kommende uger? Når jeg har barberet arbejde ned til et minimum og skal leve af Absolut Havregrød indtil jeg kan tjene nogle skejser igen? Vil jeg så lige have en ekstra, men drømme, opgave ved siden af? Uden at det gir mønt? Og er man helt ærligt ikke også efterhånden blevet for erfaren til at arbejde ulønnet? Men jeg ville jo skidegerne være med-ish. Også for en anden gangs skyld.

Så jeg satte mig ned lørdag aften og gav alt det, jeg havde at bidrage med på een gang - en 7-siders analyse blev det til, med indbygget løsningsforslag. Stod op lørdag morgen, læste igennem og sendte af sted. Så nu har jeg bidraget, men har ikke noget hængende over hovedet.

Suzy Q
- bortset fra at jeg jo venter rimeligt spændt på respons

6 kommentarer:

Audio Video Disco sagde ...

Du bliver aldrig - ALDRIG - for erfaren til at arbejde ulønnet, Suzy. Hvis du når der til en dag... så stopper du, vender om, og starter forfra med noget andet.

Suzy Q sagde ...

nej jeg mente nok også mere "for travl" for det er jo dér hele humlen ligger.

Pedrsn™ sagde ...

jahaer mann - den da herre klammo den der K750i - glæder mig SÅ majet til du pludselig flasher din ipotte Fono!

Maizenagrød · Mannagrød · Melvælling · Majsgrød · Pureret Æblegrød · Oplagt Mælk · Pærevælling · Perlegrynsvælling · Rabarbergrød · Risvandgrød...

freiwillig arbeit macht frei ;)

Suzy Q sagde ...

pedrsn: freiwillig er i hvert fald bedre end ZWANG! ;)

Pedrsn™ sagde ...

u gåt that right!

Audio Video Disco sagde ...

iPhone sMyphone