07 maj 2008

Suzy siger: Ned på jorden igen

Nå så kørte jeg workshop i dag, hold kæft hvor er det fedt, marn. Jeg fik virkelig brugt mig selv og kursisterne udtrykte begejstring og energien var god og resultaterne toner frem som de skal.

Vi er på den igen i morgen, så jeg fløj hjem, godt brugt og med hovedet fyldt af tanker om, hvordan jeg kan gøre det godt for dem i morgen og fløj i den forbindelse lige i Irma og købte lidt snacks - i dag gik vi sukkerkolde, der sad lige otte par øjne og kiggede op mod mig under sydende hjerneskaller med kortsluttede hjerner en time før slut. Men vi sled os igennem og det var rigtig godt.

Vel hjemkommet drønede jeg ud i haven med vand og smøger, for at slænge mig velfortjent. Men som altid kom jeg lige i tanker om noget jeg sku - noget skvalderkål der skulle flås op og nåjo: den der gamle kogekeddel der står bagerst i haven, som har haft det samme stillestående vand i sig i de 3 år jeg har boet her, og som nu er fyldt med myggelarver - den skal da lige tømmes.

Fat i en spand, rode i det, (PYHHHH lugten!), ned og fylde spanden op, nærmest tyk grød dernede, løfte op, SLYNGE vandet væk.

Dvs. væk-ish. For jeg kan åbenbart kun kaste minus 3 centimeter. Med det resultat at jeg nærmest bare tømte spanden ned ad mig selv. Jeg stod og dryppede lidt og så rigtig træt ud inden jeg bare valgte at fortsætte. Nu var jeg lissom i arbejdstøjet.

Suzy Q
- måske sku man til at tage nogle armbøjninger

2 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

haha for fanden din slattenarms avekat ;) du sku da ikke voksen nok endnu! til at geare ned med gøremål i have . . drik og slap af med smøg DUH! ;0)

sejt at du tænker på sukkerkoldhed - in advance!

keep it cool!

Uden Relevans sagde ...

har har har !!!

klk