14 maj 2008

Suzy siger: jajajaja JAJAJA

Jeg fandt spørgsmålet til mit svar!!! Jeg fandt det!! Jeg jeg jeg.... *hiver efter vejret*....

Jeg... JAAAAAAAAAAAA *drøner rundt i haven med armene oppe over hovedet*

Hvis jeg havde en hale ville jeg logre til den faldt af!

Jeg gik over åen efter vand!! Jeg jeg... jeg stod midt i det! Jeg vidste det godt, men jeg kunne ikke SE det!! HAHAHAHAAAAAAAA, nu skal der brygges, koges og syltes!!

"Og han skyder... nej han VENTER... og så er den der...
JAAAAAAAAAAAAAA Michael. Laudrup. Det er. Genialt, dét der!!"

Suzy Q
- brus og bobler. Hold da kæft, det går eddermame op og ned det her.

5 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Har du nu dubbet snabelen i fars kokain igen? :D

carina sagde ...

Enten har du fundet gude-argumenterne til dine små skriverier


....eller også har du været inde og se den der nye fodboldfilm (gid det var mig)

...eller måske en kombi???

Anonym sagde ...

Arrhhh, Jeg ved hvad det er... Jeg sad i samme eufori i går!!! Du har fundet din problemformulering - Heureka - Halleluja - Life is good!! Årh ja, det er en dejlig fornemmelse...

Pyh, hva'? Nu skriver resten sig selv - eller noget!! :-)
Sådán der!
Christine

Pedrsn™ sagde ...

WooPtiDUU congrats' dér :0)

Suzy Q sagde ...

YES Christine satte fingeren lige på det! Jeg fik defineret mit problem - helt tæt. Så nu kan jeg begynde at løse problemer, svare, komme der ud af!! :)
Hold KÆFT det lettede!