16 maj 2008

Suzy siger: Isaac Bashevis Singer

Det var Jammer-drengen der gjorde, at jeg kom i tanke om den. Jeg har (måske?) Isaac Bashevis Singer's autograf. Ud over at kunne skrive hjertensskærende litteratur, så var han også en filur:

"Of course I believe in free will," Isaac Bashevis Singer said. "I have no choice." (Få mere af ham her).

En ven (okay en ex fra langt tilbage) skulle skrive en artikel om at købe litteratur-ting (tror jeg) på e-Bay. Så sad vi og sludrede på messenger og han skrev: "Mailer's eller Singer's autograf? Det er avisen der betaler." Og jeg var sådan totalt *DOH* Singer's, selvfølgelig. Så købte han den.

Jeg gik og glædede mig til artiklen, men i stedet kom en dag med posten en tyk kuvert fra Alibris, Sparks, NV 89434. Huh? Inden i lå to tykke stykker pap.

Og mellem dem, en lille lap papir:


Først var jeg sådan lidt: Hvem fanden kalder mig Henry?
Eller - nåh, den er røget forkert, jeg har fået Henry's post. Tssss.

Suzy Q
- doh doh doh

7 kommentarer:

Pollyanna sagde ...

Stort!

Ælsker bare Enemies - a love story.

Uden Relevans sagde ...

MAiler.... til enhver tid. :D

Suzy Q sagde ...

pollyanna: me too

Moffe: NEEEEEJ :P

Jammermand sagde ...

Tak for synet. Hvor meget kostede den lap? Og - fandt du nogensinde ud af hvem Henry var?

Pollyanna sagde ...

Det kunne bare være så cool, hvis det var Henry Roth? De må have kendt hinanden.

Suzy Q sagde ...

Jammer: Jeg ved desværre ikke hvad den kostede. Men det var Tanten der betalte :D

pollyanna: JA det ku være sejt! vi må være nogle sjældne eksemplarer, for der kan næppe mange i DK der kender Henry Roth?

Audio Video Disco sagde ...

Det der. Det fattede jeg ikke en skid af.