06 maj 2008

Suzy siger: Frugten af eens arbejde

I efteråret rydtede jeg det tilvoksede bed uden for mit køkkenvindue og satte blå anemoner, og sorte og hvide tulipaner, Queen of the Night og Swan Wings. Siden har jeg ventet som en kommende far på en fødegang.


Og så forløsning.



Og som bonus og modvægt til min stringente sotr/hvide smag, vælter der frem, lige præcis uden for min hoveddør, en 6 meter høj fakkel af ufattelig skønhed og duft.
Et monument af lyserødt fluff.




Suzy Q
- jeg har nedtur med opgaven. Nu er jeg igen der hvor jeg ingenting kan, ingenting forstår og bare vil stikke af til Afrika og ikke engang sende en postkort hjem. Nogensinde. Jeg forsvandt bare *poof*. Fordi jeg igen (næsten) havde taget den forkerte uddannelse. Eller noget.

2 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

WOOT ! Alletiders forløsning. . .

TulipaLover

Suzy Q sagde ...

TulipaLover indeed!