21 april 2008

Suzy siger: Ufatteligt mandags-agtigt

Hep - jeg har fået manden hjem igen. Han har været på fastekursus. Det var ham der var læreren, så han fastede extra meget... Arj det er bare gaz. Han fastede helt almindeligt meget - ligesom kursisterne. Fire dage uden mam - han har tabt omtrent 70 kilo ;o)

Er det ikke bare snyd hvordan slanke mennesker nemt kan tabe sig?

Nå - men så har han gnasket sin havregrød som en happy little trooper her til morgen og så ringer telefonen - der har været indbrud i virksomheden. The bastards!! Min tapre ægtehapser og hans hårdtarbejdende medejere knokler for den bix, og nu er der for 2. gang nogle aber der vælger at skaffe sig indkomst ved at stjæle fra andre mennesker. Man får lyst til at bruge sin AK47.

Nå - men han raser og gør klar til at tage af sted på sin fridag for at besigtige skaderne.

Vi nøsser og jeg siger til ham: "Er der noget jeg kan gøre for dig?"

og, romantisk som han er, svarer han: "Du kan sætte en maskinfuld kulørt over".

Suzy Q
- I can do that.

6 kommentarer:

Uden Relevans sagde ...

Jeg melder mig gerne under fanerne med mit sturmgewehr 44

Suzy Q sagde ...

såDAN morfar!!

Pedrsn™ sagde ...

aj sådanne nowle klaphatte!

permission granted - AK47 al du vil!

Dana Watsham sagde ...

SuperSoaker med hankatteurin? Så stiller jeg gerne til vagtværnet.

Vi pacifister gids ikke rigtig det med krudt og kugler - men hvor sej en indbrudstyv er man egentlig hvis man går rundt og hørmer af kattepis? Man skal være katteejer for at kende lugtfjerningstricksene :o)

Linda sagde ...

Jeg vil så gerne udleve min indre Meinhof - Stiller gerne i beskidt undertrøje, kalashnikov og smøg i kæften (som jeg bare liiige skal lære at ryge uden uværdig, anticool hostning)

Suzy Q sagde ...

allesammen: Jeg tar imod al hjælp - sturmgewehr, undertrøje og kattepis! Yessir og SÅ til kamp!

:D