06 april 2008

Suzy siger: Så fik man tørt på igen

Søndag morgen i dobbeltsengen. Udenfor kvidrer solsorten, lyset rammer bagsiden af de mørke gardiner, jeg strækker mig og vikler mig rundt om Ægtehapseren. Han får en blidt nap i øret.

-"Jeg vil gerne gøre dig lykkelig", hvisker jeg med et smil. Jeg kan høre at han smiler tilbage.

- "Så skal du til at gå med de dér mørkeblå blazere med et anker på guldknapperne" er hans syge svar, hvorpå han skraldgriner som en slagterhund.

Jeg fatter ikke, at han tør. Jeg skulle have kildet ham, til han skreg.

Suzy Q
- nu er han sat til at gøre badeværelset rent.

10 kommentarer:

Audio Video Disco sagde ...

Det er kraftedme sjovt!

Liselotte sagde ...

Du straffer alt for blidt... ;-)

Uden Relevans sagde ...

Så kan han lære det!

Pedrsn™ sagde ...

herregud da! . . .

på med Blazeren Duh!!

Muahahaha Main ;D

Anna sagde ...

:D

spunky sagde ...

eiiii...

Det var da næsten for billig en straf!

Dana Watsham sagde ...

Takker for dagens skraldgrin. Familien syntes osse det var morsomt!

Suzy Q sagde ...

Han er syg i bøtten!!! :D på den gode måde

Pedrsn™ sagde ...

tror nu nok liiige - at du smyger dig i en mørkeblå BlaZer en af dagene! bare for liige at tilfredsstille charmetrolden derhjemme!
!! ;) ømt syn! majet ømt . .

Suzy Q sagde ...

HAHAHA .. ja for filan.. Jeg tror nok at jeg skal være fyldt 69 inden jeg "smyger" mig en mørkeblå blazer med ankre på guldknapperne :D

Ikke for at disse dem, der bruger dem til daglig, men det er bare slet-slet ikke mig.