24 april 2008

Suzy siger: Løsningen


Hovedopggaveskrivningen har taget min hjerne og kørt den igennem et pomfrit-jern. Og så een gang til på den anden led. Min koncentrationsevne er nedsat til 0,8 sekund pr distraktionsenhed. Sult og tørst og andre kropslige signaler opdager jeg ca. 3 timer for sent.

I går, da jeg gik ud til tønden, efter at have arbejdet hoppende ved computeren et par timer, gurglede toilettet. Totalt Stephen King-agtigt. Jeg sprang væk, med båwserne ned om knæene og gloede forskrækket på mit ellers så livløse lokum. Men jeg skulle virkelig, så jeg satte mig.
*GURGL* sagde det, og så var jeg våd på hele nummeren. Jeg har ikke meget held med wc'er i øjeblikket. Nå, men jeg var så distræt at jeg bare hev 4 meter papir af rullen og tørrede HELE bagsiden. Det var virkelig vigtigere, hvordan jeg fik lavet en ordentlig virksomhedsanalyse, end om mit lokum gik bananas. Bagefter viste det sig, at genboen havde besøg af kloakspulere. De kørte væk i en kæmpe rød lastbil bemalet med ordene: "Fremtiden er under os". Jatak og jeg har lige fået halvdelen af den op ad ryggen.

Jeg er i den fase hvor man ikke ved noget som helst, ikke kan noget som helst og ikke formår at formidle noget som helst om det, man ikke ved noget som helst om. I går var jeg 4 mm fra køre ad helvede til - men min mand havde taget bilen og i øvrigt skulle jeg på aftenvagt.

Nå - men jeg har fundet løsningen. Jeg skal have sådan en her - jeg så den hos Oschlag:

Suzy Q
- men min skal også dække fødderne

4 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

såd'n en vil jeg oss' ha' - bare i en mere moderigtig blå . . tror jeg! og helt klart den skal også dække fødderne! ;D

hehe super oplevelse - så tænker man lidt på de der historier - hvor næsten hele kloarken er havnet på de fine fliser - noget med at sætte kloarksugermonstrummet på blow instead of suck! Huh!

Uden Relevans sagde ...

Rolig Sussi du er så klein at du kan leje førstesalen ud samtidig med at du bo i den.

storkram

Truntetrold: Du kan leje Sussis førstesal

Regitze sagde ...

ogs� dette vil v�re ovre.
du er en erfaren dame, Suzy Q.
p� mange planer.

Pedrsn™ sagde ...

� joou joou!