04 april 2008

Suzy siger: Hvis Darwin havde ret, var jeg færdig (er jeg færdig?)

Nå. Så fordi jeg er en eager beaver, så havde jeg fået albuet mig ind på en workshop omhandlende akkurat lige mit hjerteblod. Er det ikke FEDT!? Så sad jeg dér i to dage og fik masser af kaffe og sukker - og min hjerne og kæft fik bare lov til at RÆSE af sted - og jeg fik løn for det. Totalt syret langt ude fedt.

Jeg var så høj om aftenen, at jeg gik direkte hjem og - i en delvist kaffeinduceret lykkerus og kun i stand til at tænke i udråbstegn!!! og yderligere med fiskekutter-puls - lige hurtigt udfyldte evalueringsskemaet til uddannelsens semester, som vi pt. er midt i.

Trykkede måske nok "send" liiiiidt for hurtigt..... måske, MEN HVA FAEN jeg var EFFEKTIV - WUHIII. Indtil det pludselig stod der.. accepteret.. afsendt... med mit navn på. Og jeg havde småkritiseret noget der var ment som værende til uddannelsen som sådan, men som med lidt dårlig vilje kunne pege på ... min eksaminator. Altså ham, der skal give mig en karakter for mit speciale. [indsæt kunstpause efterfulgt af enormt KLASK af flad hånd i pande].

Så hvad gør en dum? Ringer op til manden og siger "Jeg har udfyldt.. men jeg troede det var anonymt!!!"
-"Jamen det er det da også" siger han, "du kan kun se dit navn på den, fordi du er logget ind. Men jeg kigger på det når jeg kommer hjem." "Okay tak". Indser megabrøler.

Fiskekutterpuls forhindrer mig i at tænke. Jeg kigger på skærmen igen. Jeg er den eneste der har "sendt" skema. Selv om det åbenbart er anonymt, så er det virkelig ikke særlig svært at gætte hvilket skema der er mit - ud af ét!?! SKIDE FLOT, SHERLOCK!!

Panikløsning. Ringer op til studiemakker. Intet svar. Ringer til næste studiemakker.
"JA!? - HURIGT!! (Forklarer sagens sammenhæng) Udfyld dit evalueringsskema - NUUUUU.
Så der i det mindste ligger TOOOOO!" Makker ligger flad af grin med indvilger.
Men han er en mand og kan ikke multitaske og han vil snakke. Så han snakker. Og sludrer. Jeg afbryder: "Udfylder du!?!?" - "Hva? nej." *lyden af langsom uengageret tasten*

Bip - så kom sms'en fra eksaminator: "Hej jeg er nu kommet hjem. Der ligger kun ét skema så jeg er den eneste der nu kender din sande identitet". Blod står stille.

Mission SO NOT accomplished!!!! Jeg læser sms højt for makker, der får dagens anden grinekrampe. Jeg går ud og banker hovedet ind i en mur.

Hele ugen har jeg været badet i sved. Tror nok der skal vaskes kulørt i morgen.

Suzy Q
- *vejrtrækning som en maratonløber - og ikke den veltrænede slags*

3 kommentarer:

Peter sagde ...

Tak for god underholdning :D
Håber at det gå godt for dig alligevel.

Audio Video Disco sagde ...

Nåja! Men overvej lige din eksaminators situation:

HVIS du skulle aflevere noget værre lort til ham (det gør du jo naturligvis ikke, men for eksemplets skyld...), vil han sidde og tænke:

"Jamn... hende kan jeg ikke give en dårlig karakter, for hun ved at jeg ved at hun var den eneste der gav mig dårlig kritik! Og jeg ved at hun ved at hun kan anklage mig for at at være hævngerrig!?.. Og det går bare ik!!!... 13!"

Det virker begge veje...

AVD

Anna sagde ...

hehe... åhhh din stakkle. Med lidt held er manden klog nok til at læse det der står og ikke det der kan stå.

Og hey, nogle gange er det faktisk fedt at få kvalificeret kritik!