08 april 2008

Suzy siger: Herrut!

Hver dag arbejder jeg lidt på mit speciale. To skridt frem og et tilbage. Så skal der købes kluns.

Og sko! Bare sæt jer ned igen! Alarmen er afblæst! Jeg fik et par sko.

Campers. Hos GO ON (tidl. Frogeye) i Blågårdsgade. Er do vimmer mand, hvorfor har jeg aldrig hørt om dem før?! Vi taler om høje hæle der føles som sutsko. Og jeg, der altid har ondt. Nix. Ikke i dem her.
Jeg har dem på NU. I joggingtøj og høje hæle! De føles jo som sutsko, sagde jeg!

Okay, nok udråbstegn, har stadig lidt fiskekutterpuls på, pga. generel stress. Jeg skal den onde-hylme tage mig sammen nu hvis jeg skal nå den dersens opgave til tiden. Og hold kæft hvor har jeg været effektiv de sidste 10 dage. Jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst fik så meget fra hånden. Jeg var til vejledning i går og det blev jeg eddermame svedt af, mand.

I morgen flyver mig og Ægtehapseren til London. Han vil bare se Black Crowes. Så pyt da. Det er i morgen aften. Og så besøger vi de dejligste venner, der blev gift på Sicilien sidste sommer. De bor nu i Camden og det gør vi så også de næste par dage. HURRA! Jeg har fået lov til
1) at købe alle de bøger jeg vil og
2) at arbejde på specialet hver formiddag.

Så nu er jeg igang med at pakke. Mig + tøj = Krise! Jeg er 124 år gammel og jeg evner simpelthen ikke at pakke en kuffert. Jeg har altid ALT for meget med, og det er ALTID det forkerte. Og nu ved jeg det jo allerede, så jeg prøver at forudse hvordan det er det forkerte, så jeg kan tage det rigtige med. Virker ALDRIG. Men hov: Jeg hører at de også har forretninger i London, så hvis jeg mangler noget, så er det bare frem med visa-kortet.

Nåja og gæt hvad man også kan få i London.. *piv*

Jeg gider ikke "vi ses" og "pas godt på jer selv" osv osv for vi ved jo allesammen godt, at jeg blogger derovre fra, 4 min. efter jeg er kommet ind ad døren.

Suzy Q
- stay tuned

8 kommentarer:

Pedrsn™ sagde ...

JAJA -.- wha't ever! :0)

Sifka sagde ...

God tur.

Suzy Q sagde ...

TAK :) begge to

Bloggerella sagde ...

Pak nu ikke for meget - der skal også være plads til at ha' noget med hjem!

Uden Relevans sagde ...

God tur Junior

Dr. Martens boots! :D

carina sagde ...

Du køber da bare en ekstra taske til at slæbe alle dine nyindkøb med hjem i.

Super med de nye sko, jeg glæder mig til mine kommer, de er lige blevet sendt af sted fra Mallorca...

Annette i Barcelona sagde ...

Nemlig rigtigt... Campers føles som sutsko... har lige selv købt et nyt par idag... du kan se dem hvor jeg "bor" ;-)

Uden Relevans sagde ...

Kom så hjem med dig!